mandag 2. mars 2009

JEG SAVNER..

SOMMEREN!!

Jeg drømmer meg helt bort når jeg tenker på sommeren
.Den er nå så utrolig langt unna,samtidig som tiden vil gå fort frem til vi kan slutte og gå med jakke og ta på lettere klær og sko.

Jeg gleder sånn til å:

-Reise til syden.
-Reise til Nord-Norge på ferie med kjæresten og oppleve midnattsola.
-Sitte ute på verandaen og spise rekker,drikke øl og se på solnedgangen.
-Gå barbeint og kjenne gresset kile meg mellom tærne.
-Spise så mange is jeg bare orker og vil på èn dag.
-Bruke alle de fine solbrillene mine.
-Ligge på stranda og kose meg i sola med jordbær.
-Bade så lenge at jeg får vondt i magen og fryser som en gal når jeg går opp av vannet.
-Spise mat på brygga og nyte utelivet.
-Ta med tanteungen min på stranda og lage sandslott og bade.
-Høre på årets "sommersang" (les: årets landeplage),som jeg først hater,men seinere ikke får ut av hodet.
-Cruise rundt i Vr6'en samme typen,med vinduene nede og spille musikk for full guffe..
-Kjøre båt og kjenne sjølufta i ansiktet!
Jeg vil ha sommer nåå!
Og helst en litt bedre en enn i fjor;)

23 kommentarer:

Anonym sa...

Du er drømmedama mi <3

Jeg må finne ei som liker å råne rundt med høy musikk ;D

Anonym sa...

Det er ikke moro å kræsje i harde ting! Jeg kræsja i et gjerde i 40 for 7-8 måneder siden, jeg har fortsatt skrekk for fart i bil, jeg hadde ikke på belte (Vi hadde ikke kjørt 20meter engang før det smalt) å det gjorde vondt! Huska ikke engang hva som skjedde 5min etterpå. Jeg vet ikke om det var skrekken som slo hukommelsen ut av meg eller om det var slaget i setet forran, men jeg var helt lost hele dagen!


Når det er sagt, så er jeg ute å sitter på med venner hver eneste dag nå, vi leker i snøen, kjører vel ut av veien 5-6 ganger per dag, men vi holder oss på småveier uten andre biler og uten autovern. Det må være kun snø der så det ikke er så farlig å drite seg ut i det man napper i brekket ;D

Lena. sa...

Savner sommer endel jeg også, men er så glad i snø og vintern generelt at jeg egentlig ikke tenker over det. Skal bli deilig å gå med å kjoler uten å fryse ihjel igjen :p

Vennina mi er forresten i Fuerteventura nå og været er veldig uforutsigbart, men er vist kjempe fint der nede. Så dere kommer sikkert til å ha det knall :D

Anonym sa...

Ja nå er det vel ikke lenge til du reiser:) Heldiggris.

AlexandraEi sa...

Deilig bilde!

Anonym sa...

Så utrolig fint design på bloggen! :D
Og jeg merker jeg sovner sommeren endamer etter å ha lest den lista. Vil ha sommer nå!

Anonym sa...

Heldiggris.
Skjønner du stresser litt, men det snur sikkert:) Og uansett er det sikkert bare digg å komme bort litt.
Ja den/de MÅ du lese. Anbefaler å ta med på ferie:D
Du går glipp av noe ved og ikke lese de:)

Anonym sa...

jeg kan ihvertfall anbefale iPublish på det sterkeste! :D

Uff, så trist å miste en barn sånn, ikke at jeg har opplevd det, og kan vel nesten ikke forestille meg det engang. Men ja, jeg satser på at den drømmen bare var en drøm, for jeg har ihvertfall ikke kasta opp pilla :P Uff, det er litt skummelt og merker jeg! Ikke helt klar for den enda :P

Anonym sa...

Rimelig sykt. Vi ble eid av kontraen i går faktisk. Satt oss bare fast i snøen, det er jo over en meter grøftekanter nå, er liksom ikke så farlig i være borti, men ja, vi satt oss dønn fast, måtte ringe til en med 4hjulsdrift for å dra oss opp igjen, så fortsatte vi :D

Anonym sa...

Jeg har også flyskrekk til tusen.. Da bør du helt klart begynne på Menn som hater kvinner litt før du drar. Den kan være litt treg på begynnelsen, men når du først kommer til det spennende vil du glemme at du sitter på fly:)

Anonym sa...

Det er bare å prøve seg fram! :D Er litt hardt til å begynne med, men man kommer igrunnen fort inn i det, og folk er flinke til å hjelpe! :D

Ja, jeg syns det er viktig å vite at man kan forsørge eventuelle barn før man hopper i køya med unger som mål :P

Anonym sa...

Bra plan:) Hvor lang flytur er det?

Saha Carter sa...

Takk! :-D jeg savner også sommeren.. buuuhu!

Anonym sa...

Ja kom deg over til Ipublish... Hva skjedde da??:(

Lena. sa...

Jeg spurte ho nå, så kan si ifra når jeg får svar jeg :)
Den hårkuren er genial, men husk å ha håndkletørt hår, hvis ikke blir det ikke samme effekten. Gjorde det feil en gang nemlig og tok det i helt vått hår isteden pga dårlig tid :p

Den mascaraen haster det ikke med, så ikke stress noe med den!:) Ta det når du er i byn og har tid. Hehe

Krii sa...

herlig bilde! Savner de deilig lange sommernettene!

Lena. sa...

Skjønner det. Har nesten begynt å stresse sjøl og jeg skal ikke til syden før i juli. Hahahaha :p Har mista passet mitt, så er så jævlig mye styr med å få nytt. Kanskje like greit at det er det, så ikke hvem som helst kan komme å få pass.

Åhh, leste innlegget ditt på nytt nå. Og da fikk jeg skikkelig lyst til å sitte på sjøn eller brygga med solnedgang, masse deilige reker og iskald øl. Det er faenmeg livet det :)

Malina sa...

åå :) fint innlegg, gleder meg jeg også!

Lena. sa...

Jaa, må det vettu. Også er folka på politistasjonen så grinete at halve kunne vært nok :p

Mmm, det er magisk - særlig Hvaler:) Kjenner at jeg gleder meg litt til sommer nå ja.
Hva i alle dager gjør dere i Akershus på sommern? Er vel ingenting der som er i nærheten av sommer i Østfold? :p

Karoline Refvik sa...

Eg og savna sommeren, sjukt masse!

Lena. sa...

Ja, jeg gruer meg til å gå inn den døra igjen. Er ikke service innstilte i helvete :p

Hehe, det tror jeg på. Har liksom tenkt litt på at Akershus og sånne små steder har litt mangel på den ordentlige sommerfølelsen.. Østfold er ett herlig sted om sommern, virkelig. Koser meg gløgg ihjel her når været er på topp og man har venner & kjæreste rundt seg:) Sitte til sent på kveld hver kveld med grilling, øl, kveldsbading og kos <3
Faaan, nå fikk jeg brått sinnsykt lyst på sommer :p

Marianne sa...

Jeg savner også sommer!! Vil ha sol og varme nå:D

AlexandraEi sa...

Imorgen kommer det konkurranse ang sommer;)