torsdag 16. oktober 2008

Ask me!


Jeg minner dere på spørsmålsrunden! Er det brått ingen som er keene nå eller?;p Jeg vet jeg har noen ivrige lesere som er kjempe hypp på videoblogg igjen,men jeg gidder ikke det om dere ikke stiller meg spørsmål;D Spørr meg om alt mellom himmel og jord. Jeg svarer dere alle;D

Nå er det snart helg:D Det blir deilig. Elsker når kjæresten slipper og reise fra meg på morgenen! Mihi. Denne helgen blir rolig:) Skal se på Fritt Vilt 2 i Oslo på fredag. Lørdag og søndag er planene litt uklare,men blir sikkert til og be noen folk over på filmkveld og sånn:-)






Hva skal DU i helgen?:-)

14 kommentarer:

aninegunstrøm sa...

Ja, kommer nok til å ta tid, men når det er ferdig er det helt sikkert verdt det :) bra det ikke blir alt for dyrt isåfall !
Mhm, det kan godt skyldes at mange er syke også, er det selv. ordentlig slapp, også blir det så fortere mørkt, blæ.
Til spørsmålrunden : bra og dårlig egenskaper ved deg selv ? heh ;p

til helgen skal jeg nok ut, hva med deg ? :)

Anonym sa...

Hva liker du å drikke når du er på fest? :3

Anonym sa...

Ja da blir det litt anderledes. Jeg har laget meg et bilde med signaturen min, så jeg legger bare bildet inn som vanlig bilde på redigering :-) Takk

Tuppene sa...

I helga skal jeg slappe av for det meste! Får besøk av en liten 7 åring som sikkert krever sitt, så nok å gjøre:)

Karoline sa...

Yndlingsfilm??
Drømmemann?
Cola eller pepsi max?

Kristine sa...

hva ønsker du seg akkurat NÅ? :-)

Mammabenti sa...

nev 3 blogger du leser fast

Anonym sa...

Beskriv deg selv med fem ord ;)

aninegunstrøm sa...

Ja, det blir dere helt sikkert vettu :D
Hm, hørtes ut som er koselig helg. Min helg ble bra, skulle egentlig ut på fest, men slappet av med venner istedenfor, var kos.
Okei, da skjekker jeg bloggen din på tirsdag ! :-)

Tine Carita sa...

Så bra bloggen din har blitt Tine :-D Ehmm.. Hva ha du i veska di?

Margrete sa...

jeg skal på hellbillies!

Line og baby❤ sa...

Jeg vil du skal lage vblogg, så jeg spørr mer jeg ;D
-Hvem skoler har du gått?
-Hva liker du best med deg selv?
-Hva ser du etter i en person?
-Hva liker du å se på tv?
-Hvor mange seriøse forhold har du hatt?
-hvor ville du dratt akkuratt nå?

Anonym sa...

Du må ha videoblogg da! Jeg har ikke blogg selv,men syns det er gøy og lese andres blogger,og jeg likte din video sist gang..:-)

-Hva er din naturlige hårfarge?
-Hvor gammel er du?
-Hvilken parfyme bruker du?
-Hva er det beset du får til middag?
-Yndlingsfrukt?
-Hvis du kunne forandret noe ved deg selv,hva ville det vært?

Håper på videoblogg nå assa!:D

Linda sa...

hva ønsker du deg akkurat nå?
Har du noen hobbyer?
Sminker du deg hver dag?
Hvor mye penger bruker du på shopping og sminke hver måned?