tirsdag 14. oktober 2008

take a chillpill mate!

Soundtrack: Pussycat Dolls- When I grow up

Outfit:
Tee-Urban
Jeans- Diesel
Genser-Urban
Jakke: Cubus

Dagen i dag har gått med til loking foran pcen og småkrangling..
Planen min i dag var å være sammen med AJ. Jeg lovte i går at jeg skulle komme tidligere denne gangen,fordi vi fikk så lite tid sammen sist. Da jeg sendte meld og sa jeg ikke rakk 5bussen fordi jeg måtte levere noen penger til tante blei han furt og begynte å bli frekk.. Sta som jeg er tenkte jeg at han skulle faen ikke vinne den diskusjonen her! Jeg fortalte at det her gadd jeg ikke,så jeg bestemte meg for og bli hjemme:) Det godtok han IKKE! Så jeg fikk en blidere meld noen minutter etterpå om at Martin kunne hente meg. Jeg har ikke pratet med Martin siden januar eller noe,for han er en kompis av AJ og som de jeg kjenner veit,så brøt AJ og jeg kontakten i februar.. Det endte opp med at mamma kjørte meg til 7bussen i stedet,siden jeg er så sjenert og ikke ante hva jeg skulle si til Martin.HAHA Jeg ler meg ihjel nå! Jeg er 20år og redd for å ikke ha noe og si til en bekjent liksom.Tragisk:) Men kvelden gikk da med til film. AJ og jeg ser alltid på film! Denne gangen var det The illusionist vi så på. begge har sett den før,men den er litt bra:) Blei ikke noe lekeslossing denne gangen for AJ har spilt artigfotball og skadet seg;p Stakkars liten,vondt oooooveralt.haha.
Nå er planen og komme seg inn i den stoore Gatebil joggisen min og krype oppi senga med litt smågodt,brus,snus og One Three Hill:D
Ha en fin kveld bloggere!
G-night:)















8 kommentarer:

sandramarie sa...

Haha. Du er god du snuppa :D

Mammabenti sa...

hehe å være sjenert er ikke en god ting :p men bra du kom deg bortover da:D

Karoline sa...

fint outfit :)
kjipt å være sjenert, jeg er alt for sjenert. gah :P

aninegunstrøm sa...

Uff, så kjedelig det er med krangling.
Men kjenner meg litt igjen, jeg er like sta ! he he.
Nice outfit btw :-)

aninegunstrøm sa...

Nei, er aldri det, men bra han var blid når du kom, at det ikke var en skikkelig anspent stemning eller noe ;) ja, uff. så jo ikke ut, så ble skikkelig flau !haha. Selvfølgelig kan du linke meg :-) kan ta og linke deg også jeg !

Karoline sa...

du er så søt!<3

Anonym sa...

Takk for det, så søt du er! :D Fin blogg du har. Jeg er KJEMPE sjenert!

Ja bare link meg :)

Mammabenti sa...

Ja,det blir sinnsykt slitsomt værtfall.Bah! Det går jo ikke an å kjøpe noen eller gjøre noe når man vet at det alltid er noen som hærmer.