fredag 26. desember 2008

2.juledag






I går kveld fikk jeg intense smerter i kjeven på venstre side..Typen sjekket inni munnen min og han så med en gang at jeg er knall røøøød og drit hoven ved kjevebeinet. Pluss at det ser ut som det kommer en tann ut fra kjeven! Weee.! ELSKER visdomstenner! Skal nok ikke se bort i fra at den må opereres bort gitt. Baah! Vi reiste til Nes legevakt i går for og få noe smertestillende til meg,men der var det null hjelp og få,så natta mi har vært preget av mye smerter og veldig lite søvn. Nå sitter jeg her neddopet på paracet og ibux og ser på at søstra til typen og ei veninne spiller Mariokart på Wii:) Typen kommer snart hjem med en liten cheesburger til meg. Mihi!



Seinere i dag skal vi en tur ut i Lillestrøm! Turen går til Martins:) Er lenge siden jeg har drukket nå,siden jeg ikke orker så mye fordi jeg er syk,men i dag skal det bli godt og komme seg ut:)
Gleder meg til og pynte meg og bare kose meg med gode venner og kjæresten. Hihi
Skal ikke drikke mye,siden jeg ikke veit hvordan kroppen reagerer nå som jeg er syk,men jeg skal ihvertfall drikke nok til at den helvetes tannverken forsvinner:)
Hva skal dere i dag?
Fortsatt god jul<3

7 kommentarer:

Kristine sa...

uff høres kjempevondt ut da! har ikke fått visdomstenner jeg (enda) :s

håper du har kost deg kjempemasse i kveld/natt <3

Anonym sa...

Ikke bra :s
Håper du koser deg :)
God jul :D

Anonym sa...

Ouch det er kjipt å ha vondt i tenna, sånn intens smerte som aldri går bort! hat!

I dag skal det drekkas! Har vel egentlig vært på fylla nesten hver dager etter jeg kom hjem fra jobb. Ikke bra!

Ina Margrethe sa...

Auuu :s
Kos deg masse! <3

Anonym sa...

Au au au! Huff.

Jeg har hatt besøk, og slurvet en DEL med bloggingen i det siste. Huff :p

Line og baby❤ sa...

vil bare ønske deg godt nyttår :)

Camilla Didriksen sa...

Åh, nå fikk jeg lyst på burger!