torsdag 25. desember 2008

Julaften hos mamma:)

Endelig er den store dagen over..
Ikke misforstå,jeg koste meg masse,men jeg hadde ikke julestemning i år. Jeg droppet og se Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen i går,fordi julestemninga var over. Det føltes bare rart ut og prøve og se på de filmene! Heldigvis så kom stemninga litt mer da jeg så på tegnefilmene med Donald osv:) Mihi!
Jeg feiret julen hos foreldrene mine ,og vi hadde besøk av søstern min,forloveden hennes og tanteungen min Leon,som er 3 år;D
Jeg fikk så sinnsykt mye fint i år!:D Det var ikke èn gave jeg ikke likte!

Kan ramse opp litt av det jeg fikk:
-Goggles
-Wesc genser
-Spill til Wii
-Rosa kontroll til Wii
-Rosa ipod nano;D
-Gavekort på Parfymelle 700 kr
-Gavekort på Gina Tricot 500 kr
-Rosa cardigan med gull knapper,Gina Tricot
-Biffbestikk til 8 pers
Masse Kari Traa stæsj!:D
-Undertøy
-Parfyme
-Bodylotion x 3..

Leon fikk Byggmester Bob sett,og han nektet og ta av seg hjelmen igjen! Haha

Mine søte goggles som jeg fikk av kjæresten min<3

Takk for genseren Karen-Marie:D

Gavekortene mine:D Gleder meg til butikkene åpner igjen.Mihi

Noen som har prøvd det spillet her?
Jeg skal prøve det i kveld når jeg kommer hjem;D
Det ser så sinnsykt fett ut! hihi
Tusen takk Silje Marie & Henrik:D<3

Håper alle sammen får en fiin jul videre:D Kos dere masse!
Mange som skal ut i dag?:)











5 kommentarer:

Anette sa...

Så mye fint du har fått, heldiggris! :-)

Camilla Didriksen sa...

Åh, du hadde fått mye fint :) Ha en fortsatt god jul ♥

Anonym sa...

så mye fint du fikk :)

Linda sa...

Det spillet er råå tøft ;P har dem andre også. hehe (:

Line og baby❤ sa...

Så mye fint du har fått:)