onsdag 31. desember 2008

Unnskyld søtinger!

Sorry for dårlig blogging i det siste,men blei så sinnsykt mye stress med julemiddager og ordning i huset i juletiden.Lover dere at jeg kommer sterkere tilbake nå;D

Fredag var vi en tur hos Thea og Yassin og drakk,og reiste en tur til Lillestrøm!Vi kom oss ikke inn påå Martins for Thea blir ikke 20 før i januar,og selvfølgelig var det 20års grense der på fredag,siden det var 2.juledag:/

På mandag var jeg,typen,søstra hans,ei veninna av hu og tre kompiser av oss en tur på Hafjell:)

Jeg fikk endelig prøvd det nye brettet mitt og tatt på meg de nye klærne mine;D
Føret var sinnsykt bra på førsten av dagen,men utover ettermiddagen blei det fult av iskuler og dritt i bakken,så jeg må si jeg var lettet da vi skulel reise hjem!

Selvfølgelig greide lille Tine og tryne på en iskul og slå hodet sitt!:) Jada,endte i hjernerystelse. Såå ikke nok med det,jeg har fortsatt tannverk. Legevakta kan ikke ta meg i mot for de har for mye,og det samme gjelder tannlegen. WOHO!:)

Men i morgen,eller i dag,så er det jo nyttårsaften:D
Vi skal først ha 11 middagsgjester,og så skal vi ha fest.Mihi! Det blir najs!
Det kommer ca 30 stykk,og jeg syns det egentlig blir litt for mange,meen man får prøve og gjøre det beste ut av det! Jeg skal ihvertfall kose meg masse med både matlaging,spising og festing:)<3

Godt nyttår alle søtinger:)<3
Kos dere masse:D

Pus og meg<3

Olmannen;D

Lillesøstra til typen;D søøt da.mihi




9 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år :D

Line og baby❤ sa...

Sø søte dere er ;D Bra du er forsiktig, stjerneskudd er midt i blinken for meg også ;D

Anette sa...

Ah, kul OL mann :-b hehe

Anonym sa...

Så kult :)
Godt nyttår! :D
OLmannen er tøff! (H)

Anonym sa...

Tøft med OLmannan. Det må ha tatt sinsykt lang tid å kutte så mye trær, den er ganske stor! Husker jeg så den for noen år siden! :D

Linda sa...

nyderlige dere er <33...

Anonym sa...

Tineeee hvordan går det med deg? :)
Du har vært stille i det siste :(

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg