torsdag 4. desember 2008

Slik bor vi:)





Nå har jeg sagt lenge at dere skal få se hvordan vi bor!
I dag fikk jeg endelig ut fingern,gikk ut i snøen og tok bilder:)
Vi bor som de fleste vet på en liten gård,i Nes i Akershus:)
Gården består av: 2 hus(vårt med kjellerleilighet + huset onkelen til H-M leier),garasje,stabbur,verksted med 2 garasjer og en låve:)
Det dere ser på bildene over her er huset vårt,stabburet og verkstedet..
Det kommer bilder/film seinere av hvordan det ser ut inne:)
Må bare advare dere om at der ser det ikke akkuratt sprekt ut.
Men de som følger med på bloggen min veit hele historien med svigerforeldrene mine osv.
Vil ikke gå nærmere inn på det nå.


Ellers måtte jeg en liten tur ut i verkstedet i dag og ta bilde av gøffer'n<3
Jeg saaavner golfen:/
Den står nå parkert der over vinter'n( for det første fordi vi ikke vil at bilen skal bli skadet av saltinga osv og fordi girkassa har røket)
Må si jeg gleder meg ekstremt til våren,når vi skal trille gullet vårt ut av verkstedet ug ut på veien igjen.Savner kreftene som er i den motoren der noe så SINNSYKT!!!!
Jeg er forresten sykemeldt ut året nå.
Legene veit overhode ikke hva som er galt. De sier fortsatt: vi tror det er epilepsi eller stoffskiftet ditt,men vi vurderer og ta celleprøver og sjekke for kreft..
Jeg har nå begynt på tabletter mot det lave stoffskiftet mitt,og må pent ta livet med ro.
Den 6.januar skal jeg legges inn på sykehuset.
De skal ta en søvn EEG(epilepsitest) på meg.
Jeg håper bare de finner ut hva som er galt snart,jeg blir utslitt av og gå hjemme. Jeg savner jobben min og de herlige foka jeg jobber med:(
Dette blei et langt og kjedelig innlegg,men nå takker jeg for meg og stikker ut i stua og rydder litt:)
Håper dere har en super dag,søtinger:D












25 kommentarer:

Karoline sa...

Ser skikkelig koselig ut der<3

MagnusQtie sa...

Koselig sted, veldig landlig!

sandramarie sa...

Du kan være med i kofferten min :) Haha. Lyst til å ta tattovering der borte selv. Så skal prøve på det :) Så kost det ser ut hos dere! Må snart komme på besøk jeg (a) <3

sandramarie sa...

Da dør jeg selv! Tenkt så bra det hadde vært. Oh my goood!! Ja det kan vi prøve på :D Seriøst? Haha. Når skjedde det a?

sandramarie sa...

Hahahaha! Jeg ser det for meg ;P typen din må bli jordmor! haha! Jo takk for det. Søte vi se <3 haha. Men du, sånn seriøst, jeg savner deg!

Anonym sa...

Søt bil, litt møkkete, men søt bil:)

Jeg tror ikke det er noen mening med livet. Nyt det så lenge det varer sier jeg ;)

Janne Natalie sa...

Så utrolig koselig du bor!

Det er utrolig frustrerende å ikke vite hva man feiler. Jeg gikk og lenge uten at legene fant ut hva jeg feilte.. Feiler heldigvis ikke noe alvorlig.

Anonym sa...

veldig koselig sted! :)

Ina Margrethe sa...

Så skikkelig koselig ut der :)

Ingrid Marie sa...

så ut som et hyggelig sted:)

Line og baby❤ sa...

Wtf, prøver om at det er kreft?:/
Lykke til snuppa, håper det er bra med deg. At du ikke tør å vise hvordan dere bor? Det er jo kjempe koselig!! Selv skulle jeg ønske jeg bodde på gård, masse stor plass :)

Kristine sa...

så koselig å se hvor du bor <3

Jon sa...

aw, så koselig med sånn stabbur!

Anonym sa...

Nice ^^

Line og baby❤ sa...

var ute å tittet litt på noen med mønster nå, men det er ikke helt meg tror jeg:p
Uff, ordet kreft er alltid skremmende. Selvom det ikke bør være ondartet, er det ikke morro. Krysser fingrene for deg;)
Gammelt er koselig det;)

SUSANNE sa...

Fint hus :)
Men det kan bare være at du mangler magnesium, for det mangler jeg. Blir sliten av å gå fra stua og inn på badet, når jeg kommer hjem fra skolen legger jeg meg bare å sover i flere timer hver dag. Men nå har jeg begynt på det, og det hjelper. Kan jo også være at du har kyssesyken. Er nok ikke noe veldig alvorlig, får håpe det hvert fall :)

Silje Gusfre sa...

Uff, høres ikke bra ut :/ Jeg er så redd for det der selv, tror faktisk jeg har underlivskreft, selvom det ikke er så vanlig at ''barn'' får det.. Men det er typisk meg å reagere sånn også da, tror det er nok kjeempe alvorlig så er det egentlig ikke det. men skal dra å sjekke det den 12. så jeg krysser fringrer! Både farmor har hatt underlivskreft og pappa har kreft nå så det kan jo hende ;-s

Men tusen takk for kommentaren i allefall :-) Hørtes ut som en koselig helg! kos deg masse :-)

Linda sa...

Du har blitt utfordret på bloggen min :D

Mammabenti sa...

Så koselig dere har det da!

Håper de finner ut hva som feiler deg da<3

Martine sa...

så søtt :) haha koselig plass

Talita sa...

Du har blitt utfordret kjære <3

Susanne sa...

Så koselig ut! :D
Lykke til med prøvene da!! Det går nok bra, skal du se! :)

Anette sa...

Så koselig :-) Stabbur minner meg om jul ^^

SKN sa...

Veldig landlig :)

Shelly sa...

Så kjempe koselig ut der! <3

Håper legene finner ut av hva det er snart, og du blir frisk :)<3

Ta prøve for kreft? huff, kreft er ett skummelt ord, håper virkelig du ikke har det !!