onsdag 10. desember 2008

En liten videoblogg av huset:)

29 kommentarer:

Anonym sa...

så koselig:)

Anda Karro sa...

kul blogg du haR!!:)

people always leave ja..

god jul.;)

Kristine sa...

kjempefin videoblogg. så fantastisk utsikt du har fra rommet ditt :-) må være fint om kvelden når det er masse lys der ;-*

Anonym sa...

hmm kommentaren min kom ikke frem :S
vi prøver igjen xD

Du har et veldig søtt hus :)
Jeg vurderer å lage en lik film, med huset mitt.. Tror det hadde vært moro ;D

Ina Margrethe sa...

Så fint du har det :)

Kristina sa...

åssen får du video inn på blogspot ? :) jeg stresser med det, men får det IKKE til..

Mammabenti sa...

Så koselig:D

Hanne sa...

Så koselig det så ut! Gøy å se hvordan folk har det:)

Line og baby❤ sa...

så fint dere har det da ;D Ååå, du er så søtis ;D

Linda sa...

Koserlig:D

Anonym sa...

Hahahahaha jeg elsker dialekta di.. har sikkert hørt på filmen 20 ganger nå :D

du snakka mye mer dialekt nå enn det du gjorde på forrige film ;D fortsett sånn ;)

Inez Madeleine sa...

Så koselig! Morro med videoblogg :D

Camilla Didriksen sa...

Kjempe koselig :)

Anonym sa...

Koselig da :D

sandramarie sa...

"Å her er dassen da!" haha, digger at du har tatt fram hvordan du virkelig snakker snuppa. <3

sandramarie sa...

Var jækla gøy! Haha. Ja jeg gleder meg skikkelig til nissefest! Men vet ikke om jeg skal ha rød eller svart kjole. <3

Kristina sa...

Hehe, smart. har aldri tenkt over at den kan brukes (i) men takk! :-D
Veldig fin blogg forresten! :)

Anda Karro sa...

hehe synst du?:P forstår du nåke av da eg skrive?hehe.

Får skikkelig julestemning av bloggen din:D

Anonym sa...

koselig hus! :) Mamman min er litt lik på din. Hun har pyntet hele huset til jul allerede :p

Kristina sa...

hehe, skal ikke være lett :p
og takk ;-)

Anonym sa...

Haha ja, må si jeg ble en smule imponert :)

Takktakk! Så du at jeg utfordra deg? :P

Anda Karro sa...

mhm hehe:) so kult! håpe du gidde å følga med på bloggen min framøve då;)
eg drive å følge med på diN;)hehe

Anonym sa...

For å si det sånn, jeg måtte bruke 600 spenn på en svær koffert bare for å få med alle julegavene og godteri osv til jula med meg hjem. Jeg har TØMT kontoen min på dritt! o.O

Stemmer at jeg utfordra alle! Ser du ikke på degselv som en av alle andre? :)

Line og baby❤ sa...

Åhh, fått noe betennelse eller noe da eller? Husker den katten jeg hadde for noen år tilbake, den var i slosskamp.. Den fikk en klør fra den andre katten i poten, så den måtte opereres. Men hva gjør man ikke for dyra våre ;D

Hilde Christina sa...

...but sometimes they come back.

Jeg bare måtte! :D

Anonym sa...

Så flott! :D DU er søtest på hele jorden!

Anonym sa...

Hehe, så koselig da :-) Gøy videoblogg!

Madeleine sa...

Så koselig videoblogg :)

Anette sa...

Så koselig :-) Jeg har utfordret deg i bloggen min foresten. Enda flere slike utfordringer ut å går vetdu :-b hehe. Morsomt om du svarer, men skjønner hvis du ikke orker :-b hehe