mandag 8. desember 2008

Konkurransetid:)



Nå som julaften bare er 16 dager unna,tentkte jeg og ha en konkurranse:)
Jeg trekker en vinner av konkurransen den 15.desember,slik at jeg får sendt premien så fort som mulig. Vil jo at vinneren skal få premien før jul,siden det er en julekonk:)
*Alt du trenger og gjøre for og delta er og skrive et innlegg om konken min!
Si gjerne noen ord om bloggen min. Feks,hvorfor du leser den,eller kom med tips til forbedringer osv.
Det er helt opp til deg om du skriver 2 ord eller en stil, alle har uansett like stor sjans til og vinne.
Rævsleiking er unødvendig:)
Premien blir holdt hemmelig frem til 15.desember,men det blir mest sannsynlig to premier. En hovedpremie,og en litt mindre trøstepremie.
Premiene vil passe både for gutter og jenter,men tanke på at jeg har 3 faste guttelesere:)
Lover,dere blir fornøyde!
Lykke til alle sammen!


45 kommentarer:

Anonym sa...

woi woi jeg er en av 3 ;D

Ehm.. jeg henger meg på jeg ;)

Veldig fint juledesiign du har fått btw ;)
Glemte å si det i forrige kommentar

Anonym sa...

Du er faktisk den personen jeg prater mest med gjennom bloggen. Vanligvis svarer jeg på et innlegg eller to, eller svarer på folk som kommenterer mine innlegg. Men vi har jo faktisk hatt forskjellige samtaler :P Det har jeg ikke hatt med så mange andre :)

Linda sa...

heei <3.
Hvordan går det med deg da?.
åå her var det jul på bloggen din(:
Heeerlig <3

Linda sa...

brabra (: joo går bra:D.

mm er herlig med sånn blogg side snuppa <3. driver med?

Linda sa...

Ååja. Kos deg da (:.
Sitter å ser på tv da vet du :D
Skal snart legge meg å sove <3

Puss

Anonym sa...

Jepp hehe må vel si det samme om deg ;)

Tine Carita sa...

Så morro med konkurranse, skriver ett innlegg i morgen :DD

Anonym sa...

søt.. haha det kan diskuteres :P

Jeg skal skrive i morgen klokka 7 på kvelden. Da er jeg ferdig på jobb ;)

Anonym sa...

Hehe jepp, du får gjøre det. Jeg skal gå tilbake til lugaren min nå, må sove litt jeg også! Skal på jobb klokka halv 8 i mårra :(

Mammabenti sa...

hehe ja jeg skal ta utfordringen din, men blir ikke nå fordi da blir det to innlegg med nesten det samme :) <3 morro når du utfordrer meg !

oioi konk, jeg skal hive meg med når jeg får tid:D

Anonym sa...

Jeg er med :)

Linda sa...

sv: takker for tips :D får nok laget meg enn når jeg får tid :D

Linda sa...

Bare noe som passer til bloggen min. trenger ikke å være noe juleblogg.

Linda sa...

åå må si du hadde fint bilde av deg på profilen (:

Anette sa...

Å, takk for tips :-) Er det en slik engangsmaske eller slik "tube" ? :-) Fikk julestemning av å komme inn på bloggen din altså :-D

Anonym sa...

Tusen takk:) Har egentli fint lite tid til sminke og mote for tiden så det hadde blitt en kjedelig blogg:)

Hadde ikke noen plager:) var litt sår i bekkenet og tng i kroppen på slutten men det er helt normalt:)
Annet enn det holdt hun på å komme prematurt men de klarte å stanse fødselen:)

Fødte helt normalt på sykehuset uten bedøvelse:) fødselen tok 7 timer fra jeg kjente første rien hjemme:)

Jeg skal garantert ha flere barn:) Men jeg skal vente noen år:) Gleder meg kjempemye til nestemann:)

Tine Carita sa...

Nå har jeg skrevet innlegg :-D <3

Anonym sa...

Med det samme jeg er her hiver jeg meg på konkurransen:) syns bloggen var kjempekoselig:) julekoselig:)
å tusen takk for fint innlegg:)

Anonym sa...

jeg og har konkurranse på bloggen :)

TINE sa...

maria: jeg har allerde meldt meg på:)

Line og baby❤ sa...

Jeg har selvfølgelig skrevet om deg i bloggen:)
http://liinemerethe.blogspot.com/2008/12/tirsdag.html

Anonym sa...

Det er kjempekoselig:) Det blir garantert din tur etterhvert:) Jo mer man har lyst på jo vanskeligere er det å få:P

Tine Carita sa...

Ja, må være ganske mye mer styr når du har ett helt HUS og rutte med! heha :DD Vil også prøve meg på en konk, men ikke akkurat nå.. For nå er det så mange som har det :P hehe <3

Anonym sa...

Sånn da er jeg med ;)

Ble litt sent, vi spilte bingo på jobben, kunne ikke gå glipp av det haha. Legger ut et bilde senere :)

Hvordan går det med deg? :)

Tine Carita sa...

Lage mat til 18stk? SHIT! Glad det ikke er meg :P haha.. snill du :DD Syns konkurransen din er kul jeg (y) Ikke så masse styr liksom.. bare skrive litt om bloggen din.. smart, istede for masse gjetteleker osv :P heha! <3

Anonym sa...

Sånn. I have jumped on the konkuranse! :D

Kaaaan hende du tror jeg prøver meg på rævslikking, som du sier.. MEn det må du ikke tro!!! :) You know me :)

Anonym sa...

:D Så koselig at du likte det! Jeg føler noen ganger at alt jeg sier virker som rævslikking. :S Kan ikke noe for det! :P Jeg bare slenger ut med det første jeg tenker! :p

Nå venter jeg spent. (: Slenger snart ut en konkuranse jeg og tror jeg.. Men blir nok etter jul ;)
Stay tuned! :D

Anonym sa...

Oh! Nå ble JEG glad! :DD
Jeg kunne skrevet nesten en bok, om bloggen din, men, prøvde å ikke ta heeeelt av. (A)

Anonym sa...

Haha, du er kjendisbloggeren min! hoho. :)

Men god natt, snuppis. Må opp halv 6 i morgen. -__-

Anonym sa...

Det er helt normalt å miste:) men skjønner at du er redd da:) Er bare å prøve igjen...nesten alle damer opplever å miste en eller flere barn...til og med når de ikke er klar over det selv en gang:) Så det er bare å stå på:) det er verdt det:)

Anonym sa...

Haha ja det syns jeg du skal gjøre :D
Rørt? Vel, det er jo en fin ting :)

Hvis du lager video så må du prate masse frekstæ-dialekt! Det er moro!

Dritt sa...

takker :D

Line og baby❤ sa...

Jaa, tiden flyr. Ikke lenge siden jeg satt å snakka med deg på msn og gråt samtidig:p haha, men det er faktisk 3 år siden allerede:p

Tror du virkelig har funnet deg den rette nå jeg, han virker jo så sinnsykt omsorgsfull:)
Vi får prøve å treffes endag, haster ikke med gava, men at jeg vil treffe deg;D

Linda sa...

Konkurranse på bloggen min:D
Heng med snuppa.

Men nattinatt <3

Anonym sa...

Er jeg med på å sette rekord i kommentarer her eller? 35 kommentarer nå ;D
Det er ikke dårlig! :)

Linda sa...

Herligherlig att du er med snuppa.
Gleder meg til å lese hva du skriver :D. hehe..

jaa finner nok alltid på noen videoblogger :D

Anonym sa...

ufcorce:) er jo kjempegøy med konkurranser:)

Kristine sa...

http://kristinefargerik.blogspot.com/2008/12/i-will-sleep-well-tonight.html

jeg er med i konkurransen. Du fikk halve innlegget mitt du ;-* SØTA!

Anette sa...

Jeg har skrevet et lite innlegg i bloggen min :-) Jeg liker bloggen din jeg!

Unknown sa...

Jeg elsker bloggen din, serr, kjempe bra. Er på den hveeeer dag. Elsker den.. Jepp jepp.

Hoho. Jeg måtte prøve å være litt rævslekkær. Sånn. Fordi det sto at vi ikke burde :]

Anonym sa...

da slang jeg meg med på konken :D sjekk ut min blogg da!

kinehelene sa...

Jeg har laget ett innlegg på bloggen min :) Likte bloggen din forresten :D

Marthe sa...

ja, da har jeg joina konken din!;) artig å ikke vite hva premien er, hihi!^^ fin blogg:D

Anonym sa...

Henger meg på jeg.

Gullet mitt, jeg må ærlig si at du er en av de beste jentene jeg har noen sinne møtt. Jeg er så utrolig glad for at jeg har møtt deg, og utrolig glad for at jeg får lov til å følge bloggen din. Du gir meg så mye å lese, og jeg blir så glad å se bilder av deg og hansa som du legger ut. er så utrolig glad for at du er lykkelig igjen. Du betyr mye for meg tine. og bloggen din, den er PERFECTO :D Elsker deg tine gullet mitt <3

Anonym sa...

Jeg henger meg på:D

www.Badhabits.blogg.no