mandag 8. desember 2008

Linda & Talita har utfordret meg!

Nå er det en stund siden jeg har blitt utfordret,så jeg slår til og svarer så godt jeg kan:)
1) Hva gjorde du for ti år siden?
- Da var jeg besteveninne mned Pernille,og vi hadde en klubb på loftet hos Hanne,hvor vi diskuterte guttene i klassen osv..;p
2)
Hva gjorde du for ett år siden?
- Jobbet og sleit ,og sleit heelt sikkert med og finne julegave til alle.
3)
Fem snacks du liker:
- Smash
- Søppeldynga
- Baconcrisp
- Tortilla chips
- Sørlandschips:-D
4)
Fem sanger du kan hele teksten til:
- Blink 182-First date
-Paramore-That's what you get
-Jordin Sparks - One Step At A Time
- Darin vs. 50 cent - Step Up Just a Lil Bit Remix (Dj_Switch RmxXx)
-T.I. (feat. Rihanna) - Live Your Life
- Yelle - A cause des garçons (Tectonik) (Jeg tror alltid at jeg kan denne når jeg drikker..)

5)
Fem ting du skulle gjort om du var millionær:
- Pussa opp hele huset + resten av gården.
- Kjøpt ny leilighet i Spania
- Betalt lappen for lillesøstra til typen min + min egen søster
-Tatt en svipptur til Usa og shoppa litt Chanel,Dior,Fendi osv..
- Bedt sjefen til typen om fri i et halvt år,reist rundt i forskjellige land.
-Opprettet en konto til tanteungen min hvor jeg satt inn penger hver mnd frem til han blir 16.
6)
Fem dårlige vaner:
- Treig til og fikse meg
- Blir fort rastløs
- Sta
- Glemmer og lukke døra ned til kjelleren i huset,så kattene forsvinner ofte ned til leieboeren.;p
- Tenker ofte ikke før jeg snakker..
7) Fem ting du liker og gjøre:
- Bade! -Jeg elsker badeland:)
- Shoppe!
- Lage mat,tenne lys og sette på en film kjæresten liker.
- Reise
- Feste
8)
Fem ting du aldri ville kledd deg i, eller kjøpt?
- Langt skjørt
- Svarte trange bukser,Metal gensere osv..Min periode som "hobby satanist" er over for leenge sia;p
- Dressjakke + bukse med press. ( Fant ut at jeg ikke kler det da jeg gikk kokk/servitør)
-Noe orange,gult eller lilla. (Jeg kler ikke de fargene)
- Jeg kunne aldri kjørt en "rokestil" for jeg kler ikke den typen klær.(litt synd for om man er god til og mixe kan den stilen være tøff:)
9)
Fem favoritt leker:
- Golf 3 Vr6!Elsker bilen vår:)
-Nintendo Wii + Wii Fit
-Guitar Hero 2,3,4 + Rock Band 1 & 2
-Crosseren til typen:)
-Snowboardet mitt!
10) Fem personer jeg vil sende denne utfordringen til:
Det kommer nytt innlegg seinere i dag:)
I mens kan dere jo svare på disse spørsmålene?:
-Har du hatt en fin helg?
-Hva skal du i jula?
-Jeg skal ha en julekonkurranse nå,hvordan vil dere den skal være?(gjetting,skrive innlegg,bildekonk etc..) Leserne velger:)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig. :) Endelig ble jeg utfordret igjen! :D I jula skal vi være hjemme! DIGG!! :D (L)

sandramarie sa...

Jeg har hatt en fin helg :) Har du? <3 Love you.

Anonym sa...

Da skal jeg svare med en gang! :D

Michelle sa...

utførdringer liker man :D

Anette sa...

Så morsomt å lese :-D Jeg har hatt en kjempefin helg. I jula skal jeg slappe av med familie og venner. Spise god mat og feste ^^

SKN sa...

blæh utfordring, men jeg tar den :D

Nina sa...

Sv. det var mye forskjellige og spennende yrker! Deler mange av dem med deg :P Make up artist og hudpleier høres spennende ut. :D

Utfordringer og konkurranser er alltid morsomt! :D

sandramarie sa...

OBH Nordica var merke. Den er røøød <3 hihi! Sett på Top Model selv jeg. Nå er det Jallahrud på Nrk3. Ler meg i hjel <3 God bedring selv pusa.

Anonym sa...

Haha, ja! :p

:D

Anonym sa...

- Jeg har hatt en fin helg :)
- I jula skal jeg hjem til familien, gleder meg noe sykt. Og jeg skal få gitar :D

Anonym sa...

hei på du :D

Det er morsomt å lage mat! Jeg liker ikke å lage mat hjemme, men når man er på et ordentlig kjøkken er det moro ;D

Gleder meg til konkurransen! Jeg vil ikke stemme på åssen konk du skal ha, Tar det jeg får jeg :)

Malina sa...

Å, jeg pleier også å bli så rastløs :)