søndag 4. januar 2009

mymymy..

For en sinnsykt dårlig blogger jeg er!
Jeg får lyst til og legge meg ned på gulvet og rive av meg alt håret mitt!:)

Jeg må beklage min lille blogg"pause",men som jeg har sagt tidligere har det vært mye og gjøre i det siste p.g.a jul og nyttår!Som mange av dere har fått med dere,så har jeg ingen svigerforeldre,fordi de er døde,så p.g.a dette har jeg og kjæresten prioritert familietid med søstra hans på 16 år,istedet for og blogge. Håper alle skjønner meg:)

Uansett,jeg er hjemme hos min mor igjen,for skal til legen imorgen og skal legges inn på sykehuset på tirsdag*GRINE!*
LOVER dere at jeg skal blogge massemasse mens jeg er her hjemme.Mihi! Jeg savner dere,cuties;*




3 kommentarer:

Anonym sa...

nei, hvorfor?:O

Anonym sa...

Tine ! :O Hva skal du på sykehuset!? :O

TINE sa...

Jeg skal legges inn fordi legene tror jeg har epilepsi.. Derfor må jeg på enda en utredning. og det ser ikke ut som dette blir den siste;o BAH! men det går bra med meg:) mihi.SKulle bare ønske at alle dere bloggere hadde gitt en tier hver elns,så jeg kunne kjøpt meg en loslitt laptop og hatt på sykehuset,for nå får jeg ikke blogget!:| IIIIIIK.hhahah<3