mandag 19. januar 2009

FORANDRING FRYDER!


Soundtrack: Alice in videoland- Cut the crap!



Dagens outfit:
Singlett: Bikbok.
Cardigan: Gina Tricot.
Bukse: Tiger.

Outfitbildet viser at jeg var i usedvanlig godt humør da jeg kom hjem til moren min i dag!:)

Jeg har planer om og kjøre en spørsmålsrunde igjen! Keen på ny videoblogg,og dessuten er det lenge siden jeg har hatt spm.runde nå! mihi.
Blir det nok spørsmål blir det en videoblogg i slutten av uka/begynnelsen av neste.

Forresten,overskriften i dag er forandring fryder fordi jeg har planer om og gjøre om en del på bloggen nå:)
Jeg har en plan oppi hodet mitt om et nytt og spennende design,og mulig bloggbytte. Tiden vil vise hva det blir til,men jeg vil begynne snart.



Forresten så har Ida Elisabeth en konkurranse på bloggen sin nå,hvor man kan vinne et gavekort fra Gina Tricot på 250 kr:)
Sjekk ut bloggen hennes: http://www.idaelisabethh.blogspot.com/!
Gotta love it:)

Nå takker jeg for meg,og tusler ned under pleddet for og se på tv:)
Artig om dere hiver dere på spørrerunden med massemasse spørsmål til meg:)

13 kommentarer:

Anette sa...

Så søt du er på bildet :-) hehe.

Jeg fant sjablongene i den avdelingen der de har bilder og bilderammer :-) Jeg kjenner igjen den at det er kjedelig å traske rundt og lete når man egentlig vil hjem ;-b

Mammabenti sa...

Oi gratulerer da:)

Jo, jeg tenkte at du ser på ha du har lyst på til 200 kr fra gina tricot, så kan jeg bestille det og sende det ned til deg:)

AlexandraEi sa...

Søtt bilde! Du jeg får ikke til med der der hitcounten?:P Kunne du sendt meg adressen?:P

Line og baby❤ sa...

Takk:) De store lysestakene er fra Nille, og det andre er fra Fryd ;) Sparta vinner i morgen, det må de bare:p Kom på msn ;D

Line og baby❤ sa...

ja de har hvertfall sjansen til gull i år, håper vi løfter påkalen i Stjernehallen, det hadde vært digg ;D

Saha Carter sa...

Jaaa, det er mye bedre :-) Takk for det.. Natta!! ;-)

Anonym sa...

Kommer snart !Må bare samle tankene mine.. Er ikke lenge til!= D=D

Lena. sa...

Takk for det:) Samme til deg!
Slenger med noen spm jeg da.
1. Hva er din absolutt favoritt matrett?
2. Hva gjør du om du vil gjøre noe spesielt og koselig for å varte opp deg sjøl litt?
3. Hva er det beste kosedyret du noengang har hatt?
Haha, lykke til :p

Anonym sa...

så fint bilde av deg :D

Anonym sa...

så utrolig søt du var :))<3

Anonym sa...

Har lagt ut fødselshistorien min også:) Tenkte kanskje du hadde lyst til å lese den:)

Anonym sa...

Er ingen ting å grue seg for:) Det går så bra:) så gøy:) du må blogge om svangerskapet underveis:) Spennende:)

Lena. sa...

Hehe, ja. Er litt lei sånne orginale spm sjøl!
Misunner at du klarer å videoblogge hvertfall. Jeg satt kun å lo av meg sjøl eller dret meg loddrett ut! ;p Tror det er ett hint om at jeg ikke skal dytte trynet mitt på video :D