onsdag 21. januar 2009

Anbefaling-Spraytan

I dag har jeg jammen vært kjapp i avtrekker'n! Tre innlegg på èn dag ligner jammen ikke meg,men jeg føler jeg har hatt mye på hjertet i dag:)

Jeg vil gjerne anbefale et produkt for dere,som jeg selv er veldig glad i og som jeg bruker så fort jeg vil føle meg fresh!

Produktet jeg snakker om er
Tango Sun-Spray tanning!

Sprayen er på pumpeflaske og den er veldig enkel og påføre,og den lukter mild kokosnøtt(lukten avtar etterhvert)
Jeg pleier og påføre sprayen etter en tur i dusjen. Jeg skrubber meg alltid godt i dusjen med en god skrubb og skrubbevott.Etter dusjen tørker jeg meg godt og smører alle de "tørre" punktene på kroppen som feks knærne,albuene etc. Når bodylotionen har trukket inn sprayer jeg kroppen ved og holde flasken ca 20-30 cm fra kroppen.
Fargen begynner og komme frem ganske raskt,men det tar ca 8-10 timer før du ser det endelige resultatet,så om du vil være brun til en fest feks så lønner det seg og spraye seg kvelden før:)

Ellers er det verdt og nevne at sprayen er enkel og få bort igjen om man vil rette opp i eventuelle feil,og om man vil ha en mørkere farge er det bare og spraye på enda ett lag. OBS! Om du vet du har mye pigmenter bør du kun spraye deg èn gang og vente og se hvordan resultatet blir. Fargen blir ganske brun på meg,så jeg lar det gå et par dager mellom hver gang jeg sprayer meg,for og ikke få skikkelig "fake tan"

Vidunderet kan man kjøpe hos de fleste solariumer med betjent disk:)
Pris: 298,-






Slik blir fargen på meg etter en påføring:)



Koselig om flere legger meg til på Bloglovin' :)

7 kommentarer:

MagnusQtie sa...

Aldri hørt om den.
Selv bruker jeg Dior.

Kristine sa...

oi kult, den vil jeg prøver! elsker å teste ut forskjellige spraytans :-)

Lena. sa...

Noen som har det. Jeg prøvde den rundt juletider, og jeg ble utrolig mørk å det så ikke naturlig ut i det hele tatt! Men det er jo selvfølgelig fra person til person da!:) Du fikk jo en mer naturlig farge :D

Line og baby❤ sa...

Jeg har testet en spraytan i livet, og den ble ikke bra for å si det sånn. Heldigvis prøvde jeg bare på beina :p Hehe.. Alle som har vært innom bloggen din har vell nesten ny bakgrunn nå tror jeg :p

Anonym sa...

har hørt om den før, men aldri prøvd den : )
nå har jeg ordnet underskrifter til deg :) <3

Anonym sa...

Det er jo mer enn nok spør du meg, du ser ikke akkurat feit ut på bildene dine!

Jeg trener fordi jeg er liten og tynn, i den grad at jeg ser ut som en pingle, noe som ikke er så kult. Jeg er fortsatt tynn som faen, men ikke like pingle lenger. Satser på å bli "normal" eller en smule stor/markert til sommeren. blir moro å se åssen det går. :D

Siljemor sa...

Selvbruning er "must have", og denne må jo bare prøves! :)