onsdag 21. januar 2009

The diary of: Susanne Iren:)

Susanne Iren(http://susanneiren.wordpress.com/) har en konkurranse gående nå.
Alt du trenger og gjøre er og skrive litt om bloggen hennes,hvorfor du leser den osv:)
Vinner du er du heldig og får et gavekort fra H&M på 200 kr! Love it!

Selv hater jeg folk som smisker med meg for og vinne en konkurranse,og jeg har ikke tenkt til og smiske med Susanne med dette innlegget!

Susanne er en av de første jentene jeg blei "kjent" med da jeg begynte og blogge. Hun kommenterte et innlegg på bloggen min,og vi begynte og prate(ganske ofte egentlig).
Siden den gang har jeg fulgt med på bloggen hennes,og jeg blei positivt overrasket da hun flyttet bloggen over til wordpress.

Susanne skriver om hverdagen sin,musikk,og hun er flink til og videoblogge:)
Susanne er også veldig flink til og kommentere tilbake på andres blogger,og hun virker som en utrolig snill og ærlig person!

Jeg syns at alle sammen skal ta seg en tur innom bloggen til Susanne! Det er virkelig verdt det:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaw! :D :D Nå ble jeg glad! :D Du er så søt! :D

Anonym sa...

Sv: Det var skikkelig skummelt og ekkelt i starten. Hadde aldri prøvd det jeg heller, men det ble morsommere med tiden ;) Tilslutt var det ikke ille i det hele tatt :D

Malina sa...

Så fin bloggen har blitt :) fancy bakgrunn!