onsdag 21. januar 2009

A freak like me,just needs infinity..

Soundtrack: Dj Jose vs G spott-Wrong is right


Dagens outfit:
Skjorte: Cubus
Tights: Gina Tricot
Belte: Accessorize
Armbånd: Gina Tricot

I dag har jeg tatt meg tid til og bytte design på bloggen.
Følte det var på tide med litt forandringer nå.Hihi.
Jeg er fortsatt ikke fornøyd,så jeg tviler på at det er slik bloggen kommer til og se ut,men det får tiden vise.
Endelig fått fikset meg Bloglovin' også,så hadde vært koselig om noen av dere la meg til,men det er jo opp til dere. Man legger jo som regel ikke til en blogg man sjeldent leser,og jeg vet jeg har mange nye lesere nå,så jeg forventer ikke stort.
Ellers lurer jeg på om det finnes noen søtinger der ute som er gode i Photoshop?
Jeg ønsker meg veldig gjerne en ny header nå,så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg?:)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Du fikk meg til å lage en header når du byttet design, da ville jeg fikse på min og. xD haha. Du har kortere hår nå! :O Lenge siden du har klipt deg?

Så bra du er med!! :D:D

Anonym sa...

hah, ja! :D
Men det var skikkelig fint! :D :D:D Men nå skal jeg en tur til mine besteforeldre :) Dem bor og på øya. Jeg mener det er viktig å ikke glemme dem, de begynner jo å bli litt oppi åra :) Hehe. Så jeg er der oppe ganske ofte. Det er veldig koselig! :) Jeg er hjemme igjen rundt 9 hal 10 tida. :) eheheh :D

Søtis ;*

Anonym sa...

Har bare en bestemor og en bestefar.. Fikk aldri opplevd mormor og morfar. =/ Det er litt trist.. Men kos deg videre! =D Klemmepååååå1 ;*

Krii sa...

digger tightsen!

Anonym sa...

Er du gravid?:)

veronikahansen.ipublish.no sa...

sv: ja, gleder meg virkelig til sommer, og hvaler <2

Hunter bootsene koster 1099kr + 99 kr i pussekrem ting + 399 kr for fleece fór : ) Men man må ikke ha med de to siste tingene da ; D

Unknown sa...

Awwe, du er herlig søt :) Ah, hvordan fikk du bloggen din sånn æ? Skjønner ikke åssen det blir sånn. Hmm. Men kjempe fint var det :D

Line og baby❤ sa...

Digger det nye utseende på bloggen din ;D

Anonym sa...

Fint outfit! Slike tights er stilig :D

Unknown sa...

Takktakk :) Hmm. Fant en bakgrunn og limte den inn til html/javascript på utforming. Men kom ikke noe opp der da når jeg lagra det ;o

Anonym sa...

Photoshop er moro ;) lære det selv vett, får så mye nytte av det =) lover

Anonym sa...

Takk for det =) Ja bare å kaste seg over det, uendelige muligheter ;)

Line og baby❤ sa...

er det lenge siden du kjøpte skjorten?:)