tirsdag 20. januar 2009

HELLO WORLD!

Soundtrack: Lady Gaga- Money Honey

Har det seg sånn at ingen er keene på noen videoblogg nå?
Det har kommet inn 3 spm,og alle er fra Lenamor:)
Jeg skal ikke akkurat tvinge folk til og spørre meg om ting,jeg har en spørrerunde for og ha litt forandringer på bloggen bare..Så det er opp til dere. Let me know:)

I dag er jeg ekstremt kvalm,og jeg savner kjæresten min!
Jeg savner faktisk ganske mange nå.
June har flyttet til Trondheim for og gå på skole.
Adrian er i Bardufoss,i militæret.
Silje Marie har for godt flyttet til Oslo og driver med oppussing av leiligheten.

Det er rart hvordan livet forandrer seg med tiden.
Det er rart og tenke på at jeg blir sett på som voksen!
Jeg er da overhodet ikke voksen! Jeg er da bare 20 år!
Føler meg "tvunget" til og leve et voksen liv.
Savner og være liten innimellom jeg:)

Kjæresten og meg i romjula;p

Kommer nytt innlegg med outfit bilder osv seinere i dag:)
Lot's of love!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin blogg! <3

Anonym sa...

svar: ja det är sånt jäkla svårt val! hoppas ni får det mysigt :)

Anonym sa...

Kjempe fin blogg :-)

Anonym sa...

Ååå.. Jeg vil IKKE bli voksen! Gruer meg!! :O :p Hehe. Takk for tips :) :D:D:D Jeg må virkelig virkelig virkelig skjerpe meg ! :o

Anonym sa...

tusen takk :)

synes du hadde en fin header jeg ^^
Vet ikke hvor flink jeg er jeg , men går media på skolen så vi lærer jo å lage det der. Så kan det vell litt ihvertfall :)<3

Anonym sa...

Jeg vil ikke bli 18. fytti grisekatta.. Er 43 uker til jeg blir 18! :O Hahaha.
Jeg ser litt frem til lappen og sånn, menal det andre.. blæh. .hehe. Du får IKKE lov til å slutte. :p Selv om jeg vurderer det selv. :P

Lena. sa...

Haha, jeg klarer det ikke uannsett. Skal prøve på nytt når jeg får tilbake den jævla internetten, så får vi sjå. Trege telenor! Haha, du får ta spm mine på videoblogg da :D Haha..
Kjedelig å bli voksen ja:p Kunne gjerne vært 18 i noen år til jeg!

Anonym sa...

Underskrift ? Mener du da sånn som jeg har skrevet http://siljebergrodal.ipublish.no
med? for det kan jeg gjøre <3

Anonym sa...

Joda, det kan jeg godt gjør, ordner det imorgen jeg <3 :)

Elin M. sa...

takk takk :) send en melding til Miss L på http://my-oh-so-chic-life.blogspot.com/.. det var hun som fikset det for meg :D jeg er så lite teknisk av meg så :P

Anonym sa...

hehe :)
tusen takk, likte bloggen din godt å :)

Lene sa...

Hei! :) Har aldri vært innom bloggen din før, men tror jeg må gå innom oftere, for bloggen din var gøy å lese :) Klem ;*

Heidi sa...

Utrolig søte dere er sammen.

veronikahansen.ipublish.no sa...

sv: Ja, jeg mer eller mindre ELSKER F.stad. Har camping på Hvaler, så har vært der hver eneste sommer de siste 6-7 årene. Går virkelig ikke lei det! <3

Anonym sa...

Det skjønner jeg..

Du får ikke slutte, nei. :P Og du snakker om at DINE lesere er slappe? Tror mine er støvet bort.. Det er en av grunnene til at jeg vurderer å slutte. Cutiiiie ;*

Jeg vil ha video! =D

Anonym sa...

aw, søte bildet dera

Unknown sa...

Aah, så søte dere er :) Skummelt å tenke sånn at man blir eldre. snart en gammal kjærring nå ;p Hehe.

Lena. sa...

Tro meg, det har klikka for meg uten internett. Her om dagen spilte jeg kabal 3timer i strekk midt på natta:p Det sier sitt tror jeg! Håpe det årnær sæ snart, så jeg slipper å bli kabal narkoman ellerno!:) Søtt bilde btw..

Malina sa...

Du er ikke alene, jeg savner også å være liten :)

Krii sa...

Søte dere er:)

Karoline sa...

GOD bedring søta<3

AlexandraEi sa...

akk jeg blir 18 og 2 mnd å har et likt, jeg e rikke voksen!

Anonym sa...

Kom til oslo på lørdag, så kan vi være liten isammen. :)

Anonym sa...

søte :D