onsdag 21. januar 2009

http://alexandraei.blogspot.com

Har dere sett denne søte jenta før?

Ikke?
Det er kanskje fordi hun er forholdsvis ny i bloggsamfunnet.

Alexandra er en koselig jente på snart 18 år,fra Sandnes.
Hun blogger om hverdagen sin,nye innkjøp,kjendiser og mote:)
Jeg liker bloggen hennes kjempe godt,og inntrykket jeg har fått av jenta er kjempe bra!

Jeg syns alle leserne mine skal ta seg en tur innom bloggen hennes!
Jeg tviler på at det blir siste gangen dere tar turen innom.

http://alexandraei.blogspot.com


12 kommentarer:

Anonym sa...

Du er søt : )
Skla lage underskriftene til deg etterpå :) Hihi, vet om mange brae dansefilmer <3

Anonym sa...

Than U : )

Anonym sa...

sv; hahha, tragisk :p
Sikkert to jenter på 11 vett ;)

Anonym sa...

hehe :)
Det gjør jeg, å jeg liker også de der det er hip jop eller rn'b involvert :) Sikkert fordi jeg danser selv <3

Anonym sa...

aldri for gammel til det man vil (A)
hehe<3

Anonym sa...

sv: så koselig at du liker bloggen min :D:D det varmer!

Anonym sa...

tusen takk for hjelpen. Tror jeg kanskje gr til saras siden alle syntes det er så bra :-)

Fin blogg du hadde også. stå på! :-D

Anonym sa...

Dansing er alltid gøy det :)

Anonym sa...

Så søt bloggen din er blitt! =D
Jeg tror jeg skal oppdatere litt oftere jeg og! :p Men da må du love at du kommenterer! :p Og følge med! =D Hehe. Jeg syntes Leserene mine er kjipe. Men jeg må skjerpe meg veldig selv..

Favoritt mat?
Hva vil du bli når du blir enda større?
Favorittbil?
Har du dyr?
Hvor ofte klipper du håret?
Hva slags sminke bruker du?
Drømmestedet?
Det var noen spørsmål! :p

Anonym sa...

Bloggen din har jo blitt strøken da frøken! Vet ikke helt når vi skal møtes, blir vel rundt 11, da går jeg av båten. Om vi bli i oslo i 30min eller hele dagen aner jeg ikke, tar det som det kommer. Håper vi kan gå ut, drikke en øl og bare prate litt. Blir kos. Karoline er jo bare 16, hu kan drikke brus ;P

OI! Det må du ogsååå! æddabædda :P

Anonym sa...

Øl,cider og vodka/battery = yummy!

Du har mye finere design enn meg hvertfall! :)

Prøv å få til noe da, hadde vært mega kos vettu;) hihi

Anonym sa...

:D Den var utrolig fin nå, da! :D Jeg føler jeg endrer design hele tiden jeg.. :P Så bra! :D DU er søt! =D Nå må du se bloggen igjen! ::D:D:D:D: