mandag 5. januar 2009

Fredrik,my man:)

Fredrik har en konk ute og går nå,hvor man kan vinne en highlighter fra Chanel,Gold fever serien. Alt du trenger og gjøre er og skrive et innlegg om bloggen hans på din blogg,også trekker han en vinner den 15.januar:) mihi!
Personlig må jeg si det at Fredrik er en gutt jeg liksom,kinda elsker!:) Yes,I know,jeg har en kjæreste,meen Fredrik er så søt,og snill og kul! Dessuten skriver han så utrolig bra,og han får liksom frem personligheten sin godt i bloggen:) En annen ting som jeg syns er et pluss er at han er flink til og dele morsomme ting med oss,som feks bilder eller videoer;D Også er han flink til og anbefale ting! Kjæresten min fikk faktisk en mega god parfyme til jul,takket være Fredrik sin "parfyme anbefaling" :)

Jeg vil ihvertfall oppfordre alle leserne mine til og stikke innom bloggen hans,legge han til i listen over blogger dere leser ,og følge med på alle oppdateringene hans! Mihi
http://feddaboy.wordpress.com/
That's my man!<3

Btw,dette var ikke smisk! Jeg digger Fredrik's blogg,og det veit han:) mihi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig:) det dukker nok helt sikkert opp et lite nurk til slutt skal du se:) bare å kose seg:)

Anonym sa...

awww så søtt!Du vet jeg digger deg også <3
Veldig koselig å se at så mange liker bloggen min!

Haha, håper ikke kjæresten din blir sur nå da, sier at du elsker meg og greier ;D;D

Line og baby❤ sa...

hehe, jeg gjorde det i dag også. Farget etterveksten, men en nyanse lysere enn de siste gangene, også klippet jeg meg litt :) Beste med frisøren en hodemassasjen, elsk ;D

Arild L. sa...

hehe nice :D kan ikke delta i konken jeg siden de er en premie for jenter, haha :D

Jeg har også en konk ute! :D bare bla ned på bloggen!