tirsdag 6. januar 2009

Tines kaotiske liv!



Yes,du leste riktig! Livet mitt er bare kaos atm. Det skjer så sinnsykt mye om dagen,både gode og vonde ting egentlig.
Jeg skrev i går at jeg skal legges inn på sykehust i morgen,eller altså,i dag blir det siden det er 6.januar nå! Uansett..Jeg skal legges inn imorgen 22.30 fordi jeg skal ta en ny epilepsi test! Jeg skal ta noe som kalles Søvn-Eeg,så derfor må jeg sitte våken hele natta på sykehuset! Woho! Kommer til og gå sååå brææ! Not! Menmen,ingenting og gjøre med det:) Håper bare de finner ut om det er epilepsi eller ikke.

Siden jeg driver og syter over at det skjer så mye i livet mitt kan jeg jo bare ramse opp det viktigste,på både godt og vondt!:
* 7.januar har søsteren min bursdag,og søsteren til Hansa har bursdag:)
* 7.januar er det ett år siden kompisen min Tony døde!<'3 Jeg savner han mer og mer for hver dag som går!:/
* Jeg er sykemeldt ut januar.Noe som tilsvarer at den 31.januar har jeg vært sykemeldt i 6 mnder!:(
* Kjæresten og jeg har lyst på en unge,men vi må tenke oss nøye om,siden vi egentlig har foreldreansvar for søstra hans på snart 17 år.
*Søstra mi skal gifte seg,17.april;D
* Siden søstra mi skal gifte seg,blir det sikkert en unge til(H) WEE:D Jeg digger og være tante,så jeg sier gjerne ja takk til et par unger til i familien:)
*Ellers vil jeg bare hjem til kjæresten min igjen! Jeg savner armkroken hans om natta,og jeg vil IKKE på sykehuset!

Jeg tar med en video,til minne for Tony<3
Vi savner deg vennen! Jeg skulle ønske ting hadde ordnet seg,så du hadde sluppet og reise fra oss:(




5 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til Lykke til Lykke til Lykke til Lykke til Lykke til !!
Jeg er sykemeldt ut april jeg. På en måte.. Fra gym og slikt, så da har jeg og vært sykemeldt i 6 måneder. It sucks.. Jeg vil danse igjen! MEn jeg har fortsatt vondt.. -.-
Men igjen LYKKE TIL! Skulle gjerne gitt mer enn en tier, men jeg er nå på toppen av fattighet.. Eller noe. :S

Ane sa...

Lykke til på sykehuset.
Sånnen test har jeg tatt også, men jeg fikk være våken hjemme.
Håper de ikke finner noe da :)

Anonym sa...

vet hvordan du har det:( mistet en kompis i en bilulykke for 2 år siden:( livet er urettferdig...

Line og baby❤ sa...

Trist video:( Lykke til på sykehuset vennen, det går nok bra skal du se:) Haster ikke med gavekortet, da den tiden du trenger:)

Anette sa...

Får håpe det går bra på sykehuset, det gjør det helt sikkert! Lykke til :-) Jeg fikk frysninger når jeg så videoen. Jeg skal ikke si at jeg vet hvordan du har det, for jeg har aldri mistet en venn. Men skjønner det ikke er lett! Du har mye bra å se fremover til også da :-)