torsdag 29. januar 2009

PAKKE FRA H&M & BLOGGTREFF

Soundtrack: DVD- Meg og kæba mi( fordi jeg savner bestevenn)

I dag blir det ikke noen outfit bilder(tror jeg),men jeg tenkte og vise dere det jeg har fått fra H&M hittil. Jeg har bestilt masse derfra,men de hadde ikke så mye på lager,så nå blir det pakke på meg hver måned til og med april. Egentlig er det kjedelig og ikke få alt nå,men mye kan vente, for det meste er sommerklær!
Kakifarget shorts & singlet + cardigan

Tenkte vise hvordan den er bak også,så alle dere som mener jeg har flat rompe kan få noe og le av:) er jeg ikke snill?



En av mine 4 nye bikinier i år:)
vet ikke hva det er med meg og bikinier jeg..



Som dere ser i oversrkiften står det "Bloggtreff"!
Det er nemlig fordi jeg satt og pratet med Ole i går(
http://oleahofsoy.blogspot.com/) , han hadde skrevet et innlegg om nettopp dette og lurte på hva vi andre bloggere syns om det. Jeg syns det er genialt og få møte bloggere jeg har pratet en del med.

Derfor lurte jeg egentlig på om noen er keene på et bloggtreff snart?Jeg tenker egentlig på bloggere fra Østfold nå,men hadde vært utrolig koselig om noen andre bloggere også vil komme:) La meg bare nevne at Fredrik & Karoline er MER enn velkomne. Mihi

Hadde det ikke vært koselig og blitt litt bedre kjent med bloggerne bak bloggen du leser dag ut og dag inn?:)








47 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har allerede sagt det, men sier det igjen. Jeg er gjerne med om det skulle bli noe:) Kommer nok til å legge ut et innlegg senere i dag:)

Sv: Det skjønner jeg. Ingen liker vel buss?:-p

Anonym sa...

Funnyfunny, jeg kjenner dvd haha ;D
Trodde ikke dere hadde hørt om han helt borti der dere bor!

Bloggtreff hadde vært helt awsome dah! Du vet jeg vil møte deg;);)

Må finne en dato jeg ikke er på jobb da! Og et sted alle kan møtes! :D

Anonym sa...

Da må du kjøpe ny....Jeg fikk nettopp ny pose av typen nå:) DIGG!
Ja skal ta vare på meg selv med kjærstekveld idag<3 Det bør gjøre susen:)

Anonym sa...

Da må du kjøpe ny....Jeg fikk nettopp ny pose av typen nå:) DIGG!
Ja skal ta vare på meg selv med kjærstekveld idag<3 Det bør gjøre susen:)

Anonym sa...

Tror det er bedre med oslotur! Da kan jo alle være med! Tenk om vi hadde fått med toroborgen og marie amanda og karoline og og og og mange andre store! :D:D:D!

Snart får man 7retters i hermetikkboks!

Anonym sa...

Sv: Så bra da, hadde vært kjempemoro om det ble noe av. Skal ta å legge ut et innlegg etter mat tenker jeg:) Veit om en som ville være med om det ble noe av:)

Anonym sa...

Ja det er helt fantastisk:) Vi har allerede spist god middag og tatt oss en pils.. I kveld blir det håndball kamp og film! Kos <3

Lene sa...

Kjempefine kjøp. Så du hadde fått kjøpt lik leopardtopp som meg, så bra du fant den! Den er hot :)

Kristine sa...

så mye fint du har fått i posten da :-) ååh jeg vil også på bloggtreff, bare så forbanna teit at jeg bor helt i toppen av landet...

Anonym sa...

Sv: Men det skal vi nok få ordnet:)

Anonym sa...

Innlegg på plass:)

sandramarie sa...

Jeg er med jenta mi! <3
Bloggtreff hadde vært artig. Dessuten savner jeg deg sånn.

Anonym sa...

Haha her slår dialekta inn vettu ;D
"Få til noe se" xD

Uhm ja, det hadde vært helt rått :D
Regner med at jeg får med de igjen ja! Vi skal jo møtes i Oslo snart for å stå på skøyter! Haha jeg gruer meg!

Syns det er deilig å ikke ha så mange andre guttebloggere å sloss mot jeg haha. Blir litt lettere når det ikke er så mange ;)

Maria Helene Nilsen sa...

Bloggtreff er nok gøy, synd jeg bor oppe i nordland - haha!

Så fin shorts og bikini :D Likte alt egentlig av det du hadde fått av bestillingen din :p

annikken sa...

Fiine ting du har kjøpt:D
Bloggtreff måtte vært spennende=)

Malina sa...

Fine kjøp :)

AlexandraEi sa...

Ahhh hørrs kanon kjekt ut! Si ifra viss du kommer til stavanger ;)

SKN sa...

må også vente på mine klær fra h&m.. uff! syntes ikke rompa de ser stoor ut :D

Line og baby❤ sa...

Jeg er med ;D

Kristina sa...

Kjempe fine ting du har kjøpt :-)

Anonym sa...

Ble litt satt ut nå ettersom navnet mitt ikke var nevnt, men regner med at du bare glemte det! For om ikke vil jeg gjerne ha en forklaring.

:(

Anonym sa...

Det hadde jo vært koselig og blitt kjent med bloggerne utenom bloggen også, men litt vanskelig når men bor oppi skogen da :P

-> så hyggelig at du likte bloggen min :)

Anonym sa...

Digget shortsen:)

Lena. sa...

Haha ja, de fra Gina har vel 26/31? Eller kanskje ikke. Hmm.. Buksene fra Bik Bok passer meg rimelig bra hvertfall. Litt lange i bena men, det går sæ te;p
Bloggtreff hadde vært sinnsykt artig da:) Haha, alle gærningæne samles på ett sted. Woho! Morro å tatt ett med østfold bloggere først, også tatt ett større med alle som vil en annen gang:)

Unknown sa...

Så fin shortsen var :D Det hadde vært sinnsykt moro med bloggtreff.

Anonym sa...

Søt bikini! :D

Hadde vært kult å møte bloggere. :) Men jeg er så utrolig usosial av meg.. :S :p It sux.. :p

Anonym sa...

Jeg syntes det hadde vært en super ide! Kommer gjerne! Men må være helg da, kan ikke reise helt fra Bergen i uke dagene:D hehe!^^

Anonym sa...

Hei :) Var akkurat å kikket på h&m klær selv. Hvor mye tar de i poto/frakt egentlig?

Anonym sa...

Takk ^^
Jeg fant det ut når jeg kom litt lengre ut i bestillingen der. Men sleipt hvis de tar det beløpet hver gang de sender deg "biter" av det du har kjøpt :p
For jeg også fikk at det var mye som skulle komme senere.. Men,men. Gleder meg uansett, de har mye fint : )

Unknown sa...

Hehe, ja. Det hadde vært moro det :) Hadde gladelig vært med på det. Hehe :)

sandramarie sa...

Kan bli bloggtreff i Kautokeino for min del. Jeg er med uansett :D Hihi! Jeg skal kose meg masse med dutten i dag <3 Så han igjen i går, og det var magisk!

sandramarie sa...

Kan bli bloggtreff i Kautokeino for min del. Jeg er med uansett :D Hihi! Jeg skal kose meg masse med dutten i dag <3 Så han igjen i går, og det var magisk!

Anonym sa...

jeg får 5 totalt tror jeg :p Men, ja, det er no dritt om de tar for hver gang..

sandramarie sa...

Haha. Jeg er NESTEN like søt som deg <3 Nå er'e fylla fram til søndag :D Kose deg masse i morra jenta mi. <3

Ine Therese sa...

Sv: takk det samme søta!:- ) ja, jeg synes det hadde vært meget positivt med ett skikkerlig bloggtreff jeg. Se personen bak hele bloggen hadde vært noe: )

Anonym sa...

Jeg stiller opp jeg vettu, bare si når og adresse osv;) hehe..

Ine Therese sa...

ja, sant! er jo så lett som å gå ut å spise sammen. Og få med 4-5 bloggere å få snakket litt å slikt, synes det hadde vært koslig jeg :- )!

Saha Carter sa...

Weee :-D takk, du er søt!

Anonym sa...

aa, så kjedelig at jeg bor så langt unna da;o
skulle gjerne møtt deg søta <3

Johanne sa...

Den shortsen var knallfin!

Lena. sa...

Hahahahahahahahhaha, du får døtte litt papir i trusæ ;) Haha, neida. Synes ikke det så ut som du hadde så littæ ræv på bildet, men.

Ja, hadde vært ille morro å funnet på noe her nede først :) Gått ut å spist ellernoe kanskje. Ellers er jeg også åpen for shopping også (a)

Anonym sa...

Sv: Takk:) Det var kjempehyggelig:)
Lips er kjempemoro, og mange bra sanger. Mye bedre sanger enn på singstar:)

Anette sa...

Å, så morsomt det hørtes ut da :-) Jeg og vil være med, bare jeg ikke hadde bodd så langt unna :-b Mye fint du har fått i posten foresten ^^

Line og baby❤ sa...

Nei, det er ikke på Nordby, i halden. Kanskje jeg har skrevet feil ?:p

Line og baby❤ sa...

Hehe ;D Fort gjort;) Når blir det bloggtreff?;D Jeg er med, men det må være en lørdag jeg har fri;/ Hvis ikke kan jeg ikke..

Anonym sa...

Sv: Du kommer ikke til å angre et sekund!:-D

Anonym sa...

Så mye fine klær ^^
Pakker er alltid stas :D