onsdag 7. januar 2009

Innlegg nr 100:)

Da var dagen kommet,for innlegg nr 100!:) Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg kom til og blogge såå lenge,men nå har jeg null planer om og gi meg ihvertfall.hihi

Som dere vet var jeg innlagt på sykehuset i natt,for og ta en epilepsitest! Dette innebar døgning på sykehusets tv-stue.ALONE! Ikke så morro akkuratt,men jeg kom meg gjennom det ja!

Er man ikke superdupersøt med marratryne deluxe kl 4 på morningen?
haha!

Siden dette er innlegg nr 100 vil jeg benytte muligheten til og anbefale en genial liten ting for dere:)

Oasis + Dust it,fra Schwarzkopf!
Pris: fra ca 170-300 kr.





Denne lille geniale boksen inneholder noe jeg liker og kalle for mirakel på boks;D

Dust it er et volumpudder som man påfører litt av inne ved hodebunnen om man ønsker seg litt ekstra volum eller en "Bedhead" look :)
Alt du trenger og gjøre er og løfte opp litt hår(jeg syns det gir best resultat),pudre hodebunnen,klappe litt på pudderet,legge håret over igjen og rufse litt med fingrene inntil hodebunnen. Du får et kult og perfekt resultat som holder lenge,og skulle det være sånn at håret faller litt sammen igjen,da rufser du det bare til igjen! Pudderet holder lenge:)

Det skal sies at pudderet fungerer best i nyvasket /tørt hår,og man trenger ikke mye for at resultatet skal bli bra! Det lønner seg og enten teipe over halve siden av boksen,eller holde over den. For mye pudder i hodebunnen gjør det bare vanskelig og vaske det ut igjen.

Jeg er ihvertfall superfornøyd med dette produktet! Jeg bruker det mest når jeg skal noe spesielt,men det er kjempe kjekt og ha på lur til dårlige hårdager:)
Love it!








31 kommentarer:

Karoline sa...

Grattis med innlegg nummer 100 da, stå på! :)
Takk for anbefaling ^.^

Anonym sa...

Jaaaaa! Du er tilbake! Jeg har savnet deg! :O Gratulerer med nr 100! Jeg er på 70-og-noe jeg, bare. MEN jeg gir meg ikke :) Hehe. Jeg skal ha en konk, men jeg vil vente til LITT flere følger med.. Jeg skjønner jo ingenting.. Jeg kommenterer og kommenterer andres blogger, men får jeg noe tilbake? Nehei.. :(
MEN så er du tilbake. :) OG det var dagens gladmelding. :) <3

Og JA! Du er super duper søt på bilder! ;*

Anonym sa...

Gratulerer med 100 innlegg :)

Saha Carter sa...

Ja jeg koste meg masse jeg :-D hehe, takk!

Anonym sa...

Jeg og har mistet litt lysten på blogginga.! Men så har jeg liksom litt lyst likevel.. :S Så bra at dere tar dere av henne! Koselig koselig koselig at dere vil ha selv og, da! :D Ønsker dere alt det beste!! :D <3
Gleder meg til å se mer fra deg! :D Og btw, takk for tipset på siden din. :) Hehe. Jeg merker jo at lesertallet er mye opp og ned, men jeg kan leve med det. Så lenge jeg vet at NOEN leser. :) Jeg driver å tenker litt på konken, har ingen premie akkurat nå.. Men blir kanskje en vanlig "skriv-om-meg-konkuranse" Men det kommer vi tilbake til :) Nå fikk du litt vite det, men siden du er så søt ;*
<33

Karoline Refvik sa...

Gratulere med innlegg 100 ;) Kan sjønne at du ikkje vil gi deg, å blogg e kjekt :) Man får liksom lufta tankane litt, man kan jo ha ei dagbok, men det blir jo ikkje det samme ;)

Syns forresten du har laga en bra blogg;) Er innom å snike avog til :)

Anonym sa...

Hårpudder er morsomt. Jeg "bruker" en fra k.style. Jeg kan vel ikke si at jeg bruker den, men jeg har prøvd den mange ganger og syns det er moro, hehe. Jeg pleier egentlig bare å bruke Renati hårvoks :)

Anonym sa...

Jeg glemte å svare på det jeg skulle svare på, haha!

Det er veldig sosialt hehe, kan anbefales!

Line og baby❤ sa...

Yey, 100 :D Vann er liksom noe man blir avhengig av, vi har fått det tilbake nå heldigvis :D Fått noe resultat fra sykehuset?

sandramarie sa...

Så ille søt du var i trynet ditt på det bilde da jenta mi! <3 mihihi! Gratz med innlegg nr 100! Superbloggeren min ;D

Anonym sa...

Jeg skal nok ikke slutte. :) For din skyld! =D Hihi :D

Jeg skjønner godt at det er vanskelig! Det skjønner jeg utrolig utrolig godt. Men du klarer det nok. :) Du er jo så fantastisk! Så utrolig koselig det ville vært med et eget barn. :) Ikke for meg, da. Er bare 17, selv. Dessuten har jeg ikke kjæreste, helt enda.. (a) xD Litt vanskelig å lage et barn alene. Det er liksom en sak man er 2 om! xD
Jeg holder på med en videoblogg nå. Så de kommer så fort den er ferdig redigert.. :p Trenger å speede opp litt!! xD hahaha. Jeg bare har litt problemer.. >_<

sandramarie sa...

Tusen, tusen takk jenta mi! <3 Han er virkelig perfekt for meg. Den beste gutten jeg noen gang har mltt. Har det så bra jeg ;D

Skjønner deg godt ass. 3 uker går fort da heldigvis! Men er jævli å være borte fra sin kjære. Jeg får jo nesten ikke sove en gang, når Marius ikke er her. Haha. Litt avhengig da se!

Line sa...

Hørtes kjekt ut!
Bra at du likte bloggen min, likte din og :)

Kristine sa...

gratulerer med innlegg nr 100 da ;-*
elsker dust it! men wow, 300kr? den kan da ikke koste det noen plasser? betalte 170kr for mine :-)

Jeanette sa...

Gratulerer!

Det produktet ender nok ganske raskt på min toaletthylle!

Anonym sa...

Jeg er søt? Snakker DU om? :D <3
Hadde vært utrolig koooos med et lite barn. :p Jeg gleder meg til den tiden. :) Om du ser bort ifra gulpinga, og bæsjinga og sånt. xD Heheh. Men er vell litt av sjarmen det og. :)

Jajaja! Videooo fra deeeeg! :D Jajajajaj! For du er så søt!!! Min video er ute snart! :D

Kristine sa...

uffda, hvorfor fikk du hatmail? :o

Jeanette sa...

Da regner jeg med å se mange «..» fremover;) Har skrevet den i boken min, så jeg husker å kjøpe den!

Karoline Refvik sa...

Takk for det:)

Dialekt er det mest naturlige for meg å skrive, så vart bare sånn ;) Egentli skrive eg nynorsk, men då lika eg beire mi dialekt! men merka at det blir litt bokmål på kommentarane, blir så påvirka av å lese det =P

Unknown sa...

Eyy, håper på 100 til :)

Kristine sa...

haha folk altså ;o jeg anbefalte dust it for en del mnd siden, fikk bare positive tilbake meldinger jeg. og jeg har brukt den en stund, har ikke mista håret jeg :D

Anonym sa...

søt blogg, og nice hader =) huff,håper det gåt bra med deg! Er helt AVHENGIG av saltvannspulver<3

Anonym sa...

Du er jo søtest! Nå kommer jeg snart opp, eller bort.. :S Eller ned, eller noe til deg for å få det ordentlig inn i hodet ditt!!! :D
Du vil jo ha barn selv om de bæsjer, da! :p Det er jo bare en liten detalj! :p
Håper han fikser det! Jeg heier på han!! GO GO GO!! =D
Paha! Utrolig tett den videoen min, er! xD Og LANG :O

Unknown sa...

Yey, deal. 500 innlegg minst ;p Og jeg skal lese de alle :)

Tusen takk, søta <3

Kristine sa...

uff slike folk som skal hate deg, er slitsomt! er glad jeg har en så søt leser som deg også ;-* <3

Anonym sa...

Hahahah xD DU er søøøt :)

Hehe. Jeg legger den ut STRAKS. Heh. Kanskje du får litt inspirasjon. xD hahaha.
Jeg vil se den! :D

Silje sa...

Haha, skjønner deg godt! Flink du er da, som har klart å kutte det sånn ca helt ut :) Skal se hvor lenge jeg klarer :o

Grattis med innlegg nr. 100 :D Fin blogg!

Anonym sa...

Gtatulerer med innlegg nummer 100 :-)

www.MartineRuud.com

Silje sa...

Oi, det er ikke værst da! Joaa, er litt stolt over at jeg ikke er like lat som før ;)
Haha, jo. Tror så absolutt jeg går for bikini ^^

Anonym sa...

Ahaa.. Da skjønner jeg.. Jeg holder på å lagre den.. Og så tar det litt tid å laste opp og.. -__- BAAAAAH

kristine sa...

Gratulerer :-)
jeg elsker oasis dust it !
den er rett og slett genial :)