onsdag 28. januar 2009

I HAVE GOOD NEWS

For you and me..?

Jeg har nå vært i kontakt med flere nettbutikker,og prøvd og dra i havn en real sponsoravtale:)
Egentlig var det en butikk jeg veldig gjerne ville være anbefaler for,men der blei det litt venting p.g.a stor pågang,men mail og tlf nr er spart så det blir store muligheter i fremtiden:)

Jeg har kontaktet nettbutikker jeg selv liker veldig godt,men som jeg vet at leserne mine også liker.
Jeg venter på et sikkert ja fra to stykk nå,og venter fortsatt på tlf fra tre andre,men nå håper jeg dere krysser fingrene for meg:)
Blir det sponsoravtale(r) nå,så blir det flere konkurranser med fete premier og flere anbefalinger av hudpleie,sminke og spaprodukter!
Her er noen av produktene dere kanskje er så heldige og får vinne i fremtiden:
Jeg håper jeg får i havn den ene avtalen,for da blir det noen for både gutter og jenter!Mihi

18 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, masse fint da :) Hadde vært moro å vinne noe sånt noe.

Venter selv på en pakke fra H&M den uka, blir så fattig nå over tiden. Hehe ;p

Anonym sa...

Ja love it 2. Hvilken sørlandschips er din favoritt da?:)
Like måte... er du på bloglovin eller???

Anonym sa...

Tusen takk kjempekos og høre:-) Du skriver jo ganske bra selv,liker måten siden din er satt opp på,skikkelig stilig :D

Anonym sa...

Ja det er deilig med sprøheten;)
jeg er der vet du.., må legge deg til jeg da:) Digger bloglovin=)

Anonym sa...

bør gå over til ipublish:-) veldig enkelt,veldig bra, og man får mye hjelp av di som står bak ipublish og ipublish bloggerne er egentlig en stor familie:D

Anonym sa...

Jeg sitter med en pose ved siden av meg på sofaen nå.. NAM!!!!
Bra.. Digger bloglovin=)
Kult.. Hvor på Oppsal har hun flyttet?

Anonym sa...

Tusen takk :) Koselig når noen skriver kommentarer til meg, er ikke så mange som er innom akkurat :(
Du har en kjempefin blogg i hvert fall :)

Anonym sa...

Ja det er det noe som heter vettu:) rett ved meg faktisk.. stilig.. Oppsal er et bra sted. I love it!
Det var meningen at jeg skulle friste mer:p Nå har du ingen valg vet du;)

Unknown sa...

Ja, så ille moro :D Håper du får svar da :) Krysser fingrene vettu, hihi <3

Anonym sa...

Ja det syns jeg du skal =) Ipublish er det beste bloggestedet jeg har vært borti hvertfall!

Jeg skal opprette blogglovin nå:-)

Anonym sa...

Uhh :D
Jeg har litt lyst på en rettetang faktisk, hadde vært moro å prøvd haha :D

Håper du får masse sponsorer :D

Malina sa...

Så spennende da :)

Anonym sa...

Så kult!

Anonym sa...

Jeg tror jeg er sånn ca 25 ennå, og folk tar meg gjerne for å være det. Jeg er ikke sånn satt DAME på 33, snart 34 (HJELP) år :) Men jeg er ikke sånn som krampeholder meg fast ved ungdommen, jeg ER sånn :) Ha en fiiin kveld!

Anonym sa...

Gleder meg til videobloggen din.
Njaa, moss er faktisk ganske fint. Du burde komme å se å oppleve byen engang :D

OGjeg har lagd nytt innlegg idag.

Anonym sa...

Da gleder jeg meg til du BLIR sponset! :D

Jeg gleder meg veldig til å se resultatet selv, det skal bli et fresht rom, håper jeg ;D

Jeg har holdt på i hele dag med veggene, er ikke halveis engang! Forbanna drit! :P

Får vel bare ta det som en kosejobb. Ta det litt og litt mens jeg er hjemme ;)

Anonym sa...

Hahah håper jo på det beste ;)

Gleder meg no sykt til å dra frem prosjektoren og male etter den.. skal ha et par motiver på veggene :)

Anonym sa...

Hehehe.. Jeg har kjøpt meg enda en pose jeg.... =) må kose seg på en onsdag!!!!!
Ja jeg har bodd her i litt over to år... veldig fornøyd=) Bortsett fra å spise sørlandschips i kveld, gjort noe spennende???