onsdag 28. januar 2009

OUTFIT & NYE KLÆR

Soundtrack: Katy Perry- Thinking of you


Dagens outfit:



Tee: Gina Tricot
Cardigan: Gina Tricot
Bukse: Lee
Veske: Bagorama


I dag hadde jeg egentlig bestemt meg for og ordne rommet mitt hjemme hos mamma.
Dette sto på timeplanen:
-Rydde klesskapet + kommoden
-Kaste ubrukelige klær
-Lage meg salgsblogg og legge ut ting der
-Rydde hele skrivebordet + kaste gamle ting i skuffene
-Tørke støv,støvsuge og vaske gulvet
-Bytte gardiner

Dette endte jeg opp med:
-Shopping i Sarpsborg med mamma
-En tur innom jobben,tok en lang prat med 4 kollegaer
-Shoppingrunde for meg selv i Østfoldhallen
-En liten tur innom byen,mer shopping
-Burger fra Statoil på vei hjem




Er det bare jeg som liker og gjøre andre ting enn det som er planlagt?

Endte opp med dette:

Genser fra H&M.







Leopardtopp fra H&M

Jeg endte også opp med:
-Rød kosedress fra Cubus
-Varmebeskyttende spray fra Toni & Guy
-Øredobber fra glitter
-Mascara: False lash effect; Max factor

Nå skal jeg ta meg et langt bad og pleie meg selv før jeg legger meg og sløver foran tven:)
Hva har deres onsdag gått med til?:)



28 kommentarer:

Kristine sa...

Ja, jeg er prikk lik! Planlegger, men ender alltid opp med å gjøre noe helt annet :p
Likte leopardtoppen! Skulle ønske vi hadde H&M her også :/

Anonym sa...

Svar: Takk for det:) Er nesten bare å sitte å prøve å feile. Har tatt meg to år med læring for å få til de bildene slik jeg gjorde i dag:p Og det nederste var mer detaljer osv, så jeg brukte noen timer på det, så godt at noen likte det:-D

Men hvorfor shopping i Sarpsborg da?:o Jeg vil vekk her i fra iallefall:p

Anonym sa...

Jeg har kjøpt meg Mac idag:) Sitter og prøver å forstå den nå.. Alltid hatt PC, så litt uvant, men moro!
Badekar hørtes digg ut.. Det savner jeg å ha... Men når man har det bruker man det sjelden.. Hvertfall jeg.

Anonym sa...

Jeg planlegger aldri ting, tar alt som det kommer hehe.

Fine bilder, likte det med stripete overdel, var vel vinkelen som gjorde det ;D

Min onsdag har bare vært slit med tapeten. tror torsdagen min blir veldig lik.

Anonym sa...

Sv: Det gjør jeg også, det må jeg si. Det er noen som bare er ekstremt flinke, og fortjener all ros de kan få.

Uffda. Jeg er så lei av Sarpsborg, og hadde planer om å flytte, men ble så dårlig med info fra skolen, og jeg er med på et års-prosjekt som jeg vil delta i hele veien, så da måtte jeg dessverre utsette det!:/

AlexandraEi sa...

Du må jo være den søteste!
Er li deg ang planlegging ja !;)

Anonym sa...

Sv: Kjenner han ikke, men veit hvem han er ja, og han er ekstrem!:)

Den er lei:-p

Det er kjedelig da, men så lenge du får muligheten igjen så er jo det hyggelig da:)
Hadde vært moro å hatt noe i Østfold, men tror ikke vi er mange nok som å såpass inne i bloggverden:p Vet iallefall ikke om så mange.
Men det hadde vært moro å fått samlet en gjeng bloggere ja:) Det er jo hyggelig og helt sikkert morsomt:)

Anonym sa...

Sv: Nei, kanskje ikke, men hadde vært mer kos å tatt et treff i Oslo!:) Om man hadde fått samlet en gjeng bloggere i Oslo en helg, eller ferie eller noe, det kunne vært moro!:)

Men kjenner du Mads C? :)

Uansett, la deg til på bloglovin:-D

Anonym sa...

Sv: Mads C Sjøberg;) 19 fra Sarp. ;)

Kjenner meg igjen i det du sier, for er ganske sjenert selv, men det er jo så mange koselige bloggere som jeg gjerne skulle møtt!:)
Vurderte faktisk om jeg skulle skrive om folk ville møtes selv, men vanskelig med en enkelt blogger som gjør det alene:p

Anonym sa...

Sv: Okei, han er iallefall veldig grei;)

Ja, kan jo prøve, enten så går det, ellers så går det ikke;) Men skal legge meg nå, så kan jo se på det i morgen, og vi snakkes sikkert en annen dag:)

Krii sa...

den leopard toppen var som skapt til deg ;)

Anonym sa...

Jeg ga litt over åtte tusen.. Litt klønete er jeg, helt klart, men tror ikke det blir noe problem. Er nok bare en vanesak;)
Så deilig. Jeg er super støl etter trening i går.. Når jeg flytter i hus når jeg blir stor skal jeg ha badekar:P

Lena. sa...

Er den leopard toppen kjøpt i Særp eller på Østfoldhallen? Fint antrekk:)
Idag har jeg shoppa, spist, shoppa, tatt tog, sovi, spist godteri, sovi, spist mer godteri, sett film:) Glad jeg har bra forbrenning igrunn. Haha;D
Faen ikke fått internett enda. Gjett om telenor skal få betale tlf regninga mi:@

Anonym sa...

Ja da ser jeg den... Girkasse er nok litt bedre... Hvertfall i lengden:)
Det hørtes deilig ut.. Har du bilde av dusjen med boblebad i bunnen:)
Når kjøpte dere dere hus da???

Unknown sa...

Så masse fine klær :) Elsket den leopard toppen, skal ha den selv :D Hehe.

Nei, jeg går på Frederik. Drittskole, drittlærere. Æsj. Men skal snakke med en inspektør og jeg har kontaktet elevorganisasjonen og slikt.

Anonym sa...

Takk igjen :) Du får hilse søsteren din fra meg :)

Snart er det helg! Juhuuu!!!

Klem fra CeLiNe

Anonym sa...

Stilig.. Sånn vil jeg også ha=)
Ja da har dere vært heldig.. Salg, jeg elsker det!!!!
Ja hell i uhell blir det vel gjerne da, men selvfølgelig deilig og ikke ha lån!!!!
Hatt en bra dag så langt da?

Lena. sa...

Aha:) Sjeldent jeg finner noe på H&M på storbyen men.
Haha, jådæ. Klart det:) Finner alltid masse fint når jeg er i Oslo. Masse fine kjoler til salgs på Zara, men døm fleste var i L og XL. Ikke helt min str føler jeg;p Gleder meg til døm åpner GT på Nordby vet jeg ;D Likær ikke Halden og gidder ikke dra ditt bare for én butikk hvertfall..
Døm SKAL betale den regninga. Hvertfall halve:)

Lena. sa...

Haha, ikkesant. Ikke alle butikkene har like bra utvalg. Håper den på Nordby blir stoooor:) Joda, jeg er så stor atte hjælp!
Jeg ekke akkurat den største nåla i skuffen nei. Men etter hva jeg vet, så har dem som er større enn oss det samme problemet:p Så jeg vil heller være XS og slite med å finne det, enn å væra L å slite med det :-D Eneste er buksene, alle er lange i bena..nesten;)

Anonym sa...

Det høres ut som om dere har en del ansvar, men FLINKE er dere..:)
Nam, mammas mat er alltid den beste og så bra du fikk positiv beskjed... =) Skjønner godt at en del kilo går av skuldrene da ja...
Dagen har vært ok.. Måtte dra hjem fra jobb idag.. Sliten etter en del sykebesøk og lite søvn de to siste dagene, men snart helg nå.. Mulighet å slappe ordentlig av:)
Store planer i helgen på deg da????

Anonym sa...

Sv: Ja, er dessverre blitt slik, og virker ikke som det kommer så mange flere heller dessverre.

Anonym sa...

Jeg gjør nesten aldri det jeg planlegger :) haha, sånn er det bare :)
Fine topper søta <3

Anonym sa...

Det er lenge siden jeg har vært på kino selv, så tør ikke å anbefale.. Max Manus tror jeg vel er en vinner, men har ikke sett den...
Skal egentlig på jobbfest i morgen og bursdag på lørdag, men må se ann formen har jeg funnet ut... Orker ikke så mye akkurat nå hvertfall...
Sitter faktisk med Sørlandschips ved siden av meg og et glass cola:) YEAH! :)

Anonym sa...

Det er lenge siden jeg har vært på kino selv, så tør ikke å anbefale.. Max Manus tror jeg vel er en vinner, men har ikke sett den...
Skal egentlig på jobbfest i morgen og bursdag på lørdag, men må se ann formen har jeg funnet ut... Orker ikke så mye akkurat nå hvertfall...
Sitter faktisk med Sørlandschips ved siden av meg og et glass cola:) YEAH! :)

Anonym sa...

Sv: Ikke sant! Jeg vet om hele 4 gode gutteblogger, og ganske mange flere jenteblogger. Surt altså!

Det synes jeg du skal gjøre, så kan jeg slenge meg med på den:)

Anonym sa...

Pen jente og døds fin blogg! <3

Anonym sa...

Jeg bor i Molde og han litt utenfor Bergen, er ganske langt unna :/

Anonym sa...

Hehe, vet! :)