tirsdag 17. februar 2009

17022009

Må bare få begynne med og unnskylde med for min ekstremt dårlige blogging i det siste! Som dere fleste vet har jeg ikke hatt pc fordi den blei "syk".Men nå er den frisk og godt pleiet av kjæresten min,så jeg er tilbake..

Det har ikke skjedd ekstremt mye i det siste men en av de største forandringene er vel at jeg har blitt blond igjen. Jeg orker ikke tanken på at mitt fine brune hår skal bli bleket av sola og ende opp med og bli stygt.Derfor farget jeg like gjerne håret lyst igjen. Er ikke helt fornøyd enda,så må farge det en gang til før vi reiser til syden.

Har dere en god idè på hva jeg kan kjøpe til kjæresten min? Han blir jo 21år i mars,pluss at vi har vært sammen 1år dagen før bursdagen hans. Jeg står fast! HJELP!??
[Hundene til mamma og pappa,vi er hundevakter i ferien]
Har du ferie nå?

7 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Legg ut bilde av håret ditt da ;D Ja, det er jaggu deilig med en dag fri, trenger det innimellom :)

Anonym sa...

Legg ut bilde av håret ja:) Jeg er nysgjerrig=)

Lene sa...

Få se bilde da :) Men når du soler bleika hår, blir det ikke oransje da? ;) Jeg har ferie neste uke.. ;)

TINE sa...

Det kommer ikke noe bilde av håret enda siden jeg ikke er helt fornøyd.. Kommer etterhvert tenker jeg,må bare bli vant til det sjøl;p

Lena. sa...

Finn på noe personlig, noe du vet han trenger og setter pris på. F.eks en massasje/spatime, smykke/armbånd/kortholder med en gravering som betyr mye for han eller dere begge.
Kjøp ett klesplagg, spill o.l ved siden av en supersøt gave, det er vel nesten garantert en vinner.

Det er hvertfall noen gaver som har vært suksess for min del :)
Lykke til :D

Anonym sa...

Få se håret ditt daaaa.. Jeg vil se! Jeg har aldri vært blond jeg! Eller, når jeg var bitteliten, da var jeg blond.. Men har aldri farget det blondt. O.o Tror ikke jeg kler det.. :P

Shelly sa...

Legg ut bilde av deg med blondt hår :D ble sikkert kjempe fint! :)

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med den gaven, sliter alltid med det samme, men gi noe personlig og noe som betyr noe for ham.

Nei jeg har ikke ferie nå, føler halve norge har det, vi i bergen får ikke ferie før 1 mars vi.