onsdag 18. februar 2009

SOLARIUM & MITT "NYE" HÅR

Soltimene har i det siste blitt trappet opp siden vi skal til syden snart. Mitt nye favoritt sted er Mega Sun i Lillestrøm:)
Jeg som egentlig aldri blir spesielt brun har begynt og få litt farge og jeg føler at grunnlaget snart er bra nok.



Ellers har en del av dere mast om og få se håret mitt,og som jeg sa er jeg ikke fornøyd og heller ikke ferdig. Som de fleste vet tar det litt tid og gå fra nesten svart hår til helt lyst,men prosessen har i det minste startet
Jeg regner ikke med og være fornøyd med håret mitt før nærmere bursdagen min(les: 3.juni)

[Håret ser mørkere ut her enn det egentlig er..Bedre bilde kommer]

Nå skal jeg spise pastaen min og spille Trauma Centre: second opinion på Wii:)

Mine spørsmål til dere i dag er:
Tar du ofte sol?
Hva er ditt favoritt solstudio?:)



25 kommentarer:

Lena. sa...

Farger er knall :D Føler meg så mye friskere når jeg har noe på meg som har litt mer farge enn bare mørke og triste.

Jeg tar ikke ofte sol nå om dagen, kanskje 1 gang hver andre uke. Blir egentlig ganske lett brun, så gidder ikke ta så mye, så lenge det ikke er nødvendig :)

Anonym sa...

Superfint hår, love it :D

Anonym sa...

Utrolig fint da!! :D:D

Jeg tar ikke sol jeg! xD haha. :p Aldri tatt det heller O.o

Anonym sa...

Håret ditt var fint...:) Bare se og bli fornøyd:D
Jeg pleier å ta sol på Lørenskog, rett ved Sats og Metro senteret:D

Anonym sa...

jeg tar nesten aldri sol, men jeg er bleik som et laken, så jeg bør vel begynne snart :p

Anneli sa...

Jeg tok sol i går faktisk. Pleier ikke ta spesielt ofte, får aldri datt meg bort dit. Tar på brun & blid :)

Håret så kjempe fint ut!

Lene sa...

Jeg tar sol i perioder. Enkelte ganger tre ganger i uken, noen ganger går jeg flere måneder uten. Jeg tar solarium på treningsstudioet etter trening, jeg må liksom gjøre meg fortjent til det :D tihi :D

Meg sa...

Phet solseng! :o
Jeg tar aldri sol. Gjorde det litt før, men syns det er så kjedelig å bruke penger på det. Og å ta sol, er ikke noe gøy det heller. Kjenner kreftcellene spre seg. Neida ;-)

Lena. sa...

Takk for det Tinemor!<3

Japp, hvilket reisebyrå bruker dere? Prøvde å finne stedet dere skal på, men fant ingenting :o

Lena. sa...

Aha, men det så jo bra ut på bildene da hvertfall. Håpe det er endel shoppingmuligheter for deg. Haha:) Høres ikke så feil ut det da. Ganske greit å slippe masse turister, også drar jeg ikke til syden for å dra på alle mulig utesteder og drikke meg drita :p Da kan jeg dra på byen her å gjøre det isteden.

Anonym sa...

Herlig hår :D

Meg sa...

Tehehe, sant. Jeg sverger til selvbruning, jeg :-)

Nope! Ikke i nærheten engang ;-)
Skal si hva de koster i neste innlegg.

Line og baby❤ sa...

Syntes du var fin på håret jeg:)
Jeg var på soldagen, gratis ;D hæhæ..

Anonym sa...

syns du var fin på håret jeg :D

Anonym sa...

Jeg tar sjeldent sol.. Men er deilig når det først blir da! Favorittsolariumet mitt er desidert BlueBox :D

Anonym sa...

Fitte da, kommentaren min kom ikke frem! Jeg prøvde å si at jeg tok sol hver 2. eller hver 3. dag mens jeg var på jobb. Det ble litt resultater!

Jeg liker sola på jobben best fordi det koster 10kroner for 20min istede for 60kroner for 20min som det koster her på land..

Anonym sa...

Takk!
Du blir sikkert snart fornøyd:)
Ja jeg gleder meg masse. Skulle ønske det skjedde i morgen, men er nok fortsatt en stund til da:)

AlexandraEi sa...

Så fin du var på håret!

Malina sa...

Jeg tar ikke sol lenger, men før likte jeg brun og blid veldig godt :)

Anonym sa...

Can't help it guuuurl! :D

BLOND?! :D Skal du gå helt platina eller? That's hawt.

Anonym sa...

Tar ALDRI sol. Men så er jeg blek utenom sommeren også, da! =(

Anonym sa...

jeg elsker sol <3

håret ditt kommer nok til å bli kjempefint :)

Anonym sa...

Stemmer :D

kinehelene sa...

Jeg er sånn.. periode solariumer, hvis jeg kan kalle det det ;p Når jeg tar, tar jeg flere gangen i uken.

Anonym sa...

Vis du skal bli blond uten at det ser alt for unaturlig og gult ut,og uten å slite så mye på håret.Må du kure det masse,stripe det frem til det blir blondt,men man bør vente noen uker mellom stripingen,slik at håret får fuktighet gjennom kuren.Også lønner deg seg å bruke blå shampoo som tar vekk gul toner,la shampooen sitte i en halv time til en times tid.
Men,husk å kur det masse,ellers kommer håret ditt til å knekke av.