fredag 20. februar 2009

19022009-20022009

19.02:
Dagen i går gikk egentlig ikke med til så mye.
Følte for og ta en litt rolig dag og bare kose oss og slappe av.
-Brant bål på jordet i går og blei kvitt pappeskene som det nye surroundanlegget vårt blei sendt i + diverse andre esker..
-Tok 17 minutter sol på Kløfta.
-Var en tur på Årnes.
-Så Saw 5 .

[Meg og katta før vi gikk ut for og brenne bål;p]



[Vårt lille bål..:p]


20.02:

Dagen i dag har gått med til en tur på Østfoldbadet i Askim. Fant ut i natt at vi ville reise og bade tidlig i dag så reiste hjemmefra litt før 09.00.
Var fremme rundt 10.30 og da var det allerede ganske mange folk der,så det endte opp med at vi dro igjen litt før 14.00. Jeg orker ikke masse skrikerunger og folk som konstant kaster baller i hodet på meg,eller spruter vann i de ømfintlige øya mine(Les: klorvannsallergi suger!)
Nå sitter jeg her ildrød i øya og lurer på og farge håret mitt igjen. Seinere i kveld blir det bare til og rydde og slappe av med film tenker jeg:)
I morgen blir det fest her;)

MUSIKKTIPS?? ANYONE?!:)
Hva skal dere i helgen?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ser litt digg ut med et stort bål ute i kulda!

Kjøp speilrefleks da vel! Var ikke så veldig dyrt :D

Lena. sa...

Jeg har ingen musikktips, sliter med å finne tips sjøl jeg ;p

På god vei til å bli blond nå ja. Velkommen med i klubben :D

Anonym sa...

Såå søt katt : D
God helg ^^

Anneli sa...

For en søt katt. Kings of leon! Jeg finner electrovamp - I don't like the vibe in the VIP, veldig fengende om dagen. Absolutt ikke min musikksmak. Ellers liker jeg både Snow patrol og The fray godt.

Anonym sa...

Ble det ny hårfarge???:) Venter spent på resultatet:P

Lena. sa...

Yes, var på tide at vi endelig fant en noe som virka supert!:D

Har begynt å tippe lotto, så nå skal jeg snart vinne og dra til Thailand å kjøpe meg hus :p Haha

Malina sa...

så søtt bilde av dere :)

Line og baby❤ sa...

Du har vunnet solpass :) Send meg fult navn og adresse på mail ;D

Shelly sa...

Så søt katt du har :)
Håper du har hatt en fin helg!

Musikk tips:
Rihanna - Bitch I'm Special
Lady Gaga - Eh Eh ( nothing else to say )
Lady Gaga - I like It Rough
Tay dizm ft Akon - Dream girl
Taio Cruz - I can't say go
Paula Deanda ft frankie - We're good
Danny fernandez ft belly - Private Dancer
Chris Brown - Superhuman
Ne-yo - Wife her
Gucci Mane & Young jeezy - Round One
Akon - Hold my hand

Noen er gamle, noen er nye.

Madelen sa...

BLOGG litt mer daaa, vil lesee! :-D hihi

Kristine sa...

wow så fin du har blitt på håret søta :-*

natasha bedingfield - put your arms around me <3