mandag 23. februar 2009

OPPDATERING FRA HELGEN

Som dere veit gikk lørdagen med til en liten fest hjemme hos oss.
Vi valgte og kun be de nærmeste vennene våre,men mange skulle i bursdag så blei ikke mer enn ca 15 stk denne gangen. Det var sinnsykt deilig!

Det blei ikke tatt så mange bilder,men kan slenge med de "beste"

[min kjære og meg..]


[Karen-Marie(lillesøstra til typen) & TV]

[F.v: Stian,Hans,Jon-Roger-meg(les: Hva skjedde med blitsen og håret mitt her? haha!),min kjære]



Kvelden var egentlig knall,men det skjedde noe uventet!
To telefoner blei stjålet,det blei stjålet flere flasker alkohol,det blei stjålet parfymer fra meg og kjæresten for flere tusen!! Tingen er det at nå har vi funnet ut hvem syndebukkene er,og de veit det ikke enda stakkars;) Men jeg har skjønt det at å stole på folk som leker kompis i fylla er veldig teit!:) Men det var dette som fikk oss til og skjønne hvem som hadde stjålet også,så nå er det 4 stykk fra Sørumsand som kan glede seg!:)
TRAGISK og gidde og stjele ting på fest..

Ellers må jeg bare beklage for dårlig blogging i det siste,men har vært mye både pga alt som skjedde på lørdag og i går fikk jeg beskjed om at mamma og pappa mest sannsynlig må avlive den eldste hunden sin. Får vite det sikker på torsdag så har mye og tenke på nå,men lover og skjerpe bloggingen min;)

Har dere hatt en bra helg?
Har du opplevd at noen har stjålet fra deg/andre når du har hatt fest?








9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ser ut som det gikk litt over styr på siste bilde!

Fatter ikke at folk skal stjele ting hele tia! Man har da ikke så forbanna dårlig råd at man må stjele parfyme av venner! Respektløst!

Lena. sa...

er så elendig når folk skal stjele. Det er så tapersk at jeg har ikke ord. Håpe dere får satt døm skikkelig på plass!
Bra festen var koslig uannsett da :)

Har opplevd at kamera mitt ble stjelt fra lomma i jakka mi mens jeg sto i kø :/ finnes mange frekke folk gitt!

Line og baby❤ sa...

Håper de får seg en smell de som har stjelt fra dere. Det er bare helt tragiskt i seg selv å stjele, og miste vennskapet på den måten. Så ut som dere hadde det gøy da;)

Shelly sa...

Så ut sosm en morsom fest, bra du koste deg!

Trist at noen idioter skulle stjele da, gi dem inn sier jeg bare ! ;)

Har fått en del ting stjelt, og mangen ganger har noen prøvd og ta tingene mine, men alltid har noen av vennene mine dukket opp og reddet sakene.

Håper du får en fin dag videre da :-)!

Shelly sa...

Ja, det var utrolig teit, lavmål!

Takk for det , du får kose deg du også skjønning <3:D

Anonym sa...

Hehe! :-D

Ja, det skal bli såå deilig! :-)

Krii sa...

haha, alltid skal gutta kle av seg! typisk! Ja, folk stjeler alltid, det som er kjipt med å ha fest!:S

Lena. sa...

Herregud, da er dem jo bare komplette idioter! Håper dem får seg en skikkelig smell sia dere har anmeldt dem :) Men er ikke akkurat mye futt i straffesystemet i Norge, men.

Anonym sa...

sååå søte dere er <3