mandag 23. februar 2009

BURDAGSPLANLEGGING!!

27.mars skal vi feire bursdagen til kjæresten. Jeg har laget en litt artig innbydelse i dag og jeg skal snart sende den ut. Bare litt finpuss igjen!
Søstern til kjæresten og jeg har gått sammen og funnet ut at det hele skal være litt hemmelig. Alt kjæresten vet er at det blir temafest og at det blir den 27.mars;)

På lørdag skal vi ut og kjøpe kostymer sammen med et vennepar og jeg trenger deres hjelp! Hva skal jeg være??

[1. Sexy Armybabe]

[2.Playboybunny]

[3. Frensh maid]

[4. Sexy nonne]


[5. Politikvinne]

Ellers hadde det vært artig om noen av dere har noen andre tips på hvordan vi kan gjøre bursdagen artigere for Hansa..Er bare dato,sted og anlegg som er klart hitil. Jeg vil overraske kjæresten med en spesiell feiring han seint vil glemme:)

9 kommentarer:

Lena. sa...

16år og hadde tatt kokain? Om dem ikke gjør noe da, så ere faenmeg bare å gratulere :/ Men er vel sånn det blir tenker'jæ..

Morsomt med temafest da, det er noe av det morsomste jeg vet. Særlig hvis alle "kler" seg ut.

Lena. sa...

Det er digg, nammmm :D

Såpass ja. Unødvendig å gjøre det på en privat fest hos folk som ikke vil sammenlignes med sånt.
Ler så jeg griner av sånne tapere som stjeler!:p Er så loslitt og tapersk at jeg har ikke ord. Hjelpes :p
Da skal jeg følge med på trekninga vettu. Hvilket tema har dere valgt egentlig? :)

Anonym sa...

Hehehe:) hvilken type sørlandschips går du for idag da?:)

Anonym sa...

Den tror jeg faktisk ikke jeg har smakt, og jeg som lever for sørlandschips. FLAUT! hehehe.

Anonym sa...

maid helt klart :)
den er hot

Lena. sa...

Det er jo ille godt da. Hvertfall når det er vinter :D

Nei gitt, har ikke så mye til overs for folk som døttær dop i trynet og på toppen stjeler osv. Kommer litt ann på men.
Aha, skjønner. Blir jo sikkert ett morsomt tema det da. Kan nok bli mange rare kostymer brått det ;) Morro er hvertfall uannsett!

Anonym sa...

Emporio Armani Diamonds? Den koster 550 på land, 425 på båten, vil tippe jeg får den for pluss/minus 150, men aner ikke hvordan jeg skal få levert den til deg da!

Saha Carter sa...

Ååå takk :-) Hihi. DUUUUUU er heldig må jeg si! Hvor skal du ? :-D

Line og baby❤ sa...

Bunny er vell det de fleste kommer til å være tipper jeg :p Ta noe utenom det vanslike, sykepleier?